EM i Multisport Targu Mures - Romania

Bli med til ROMANIA og delta i MULTISPORT EM  28. juni - 7. juli 2019.

Program og informasjon finner du her

Viktig informasjon:

Påmeldingsavgiftene til de forskjellige øvelsene ser du når du melder deg på. Den inkluderer startavgift, påmelding og organisering av Norges AG team før og under konkurransen.

Norges Triatlonforbund kommer til å være tilrettelegger og være tilstede med bistand for utøvere som skal delta.

I et AG mesterskap er det pålagt å ha landslagsdrakt som er godkjent av ITU (trisuit). Har ikke utøveren en godkjent landslagsdrakt, må denne bestilles før man deltar i mesterskap.

Vår leverandør Trimtex har produsert en kolleksjon av trisuit og annet representasjonstøy.

Team Age Group Norway sin teamshop er nå klar, og vi håper mange kommer til å benytte seg av dette tilbudet.

Nettbutikken stenger 10.2.2019 med forventet levering i uke 13 / 2019.

Her er litt informasjon om fremgangsmåte:

1. Klikk deg inn på linken her for å komme til nettbutikken: https://trimtex.no/no/norges-triathlonforbund/
  2. Før du kan starte å bestille må du registrere deg.
  3. Velg «Logg inn» om du allerede er registrert som bruker på trimtex.no eller “Ny konto” om det er første gang du bestiller fra oss.
  4. Tast inn norgestri2018 i «teamkode for innmelding» og logg inn.
  5. Du skal motta en ordrebekreftelse fra oss når din ordre har gått gjennom.

Vi anbefaler å bruke Chrome eller Firefox for at det skal fungere optimalt, f.eks vil brukere av Internet Explorer kunne oppleve noen problemer.

Lurt tips! Kommer man “bort” fra klubbsidene, kan man alltid klikke på klubbnavnet øverst på siden for å komme tilbake igjen.

Hvis noen har problemer med å logge inn, eller andre henvendelser, nøl ikke med å ta kontakt enten på support@trimtex.no eller per telefon 37 26 91 00.

PS: Vi lanserer nytt design på landslagsdrakten, men den gamle er fortsatt godkjent og kan brukes.

Hotell

I et mesterskap er den sportslige arenaen viktig, men det er også det sosiale. Derfor kommer Norges Triatlonforbund til å velge ut et hotell - "Det Norske Hus" i samarbeid med NIRVANA.

Informasjon om hotell og det praktiske rundt arrangementet vil bli kommunisert om ikke lang tid.

På hotellet vil forbundet etablere TRILOUNGE for de norske utøverne. I tillegg vil vi disponere møterom og invitere til "race briefing" og sosial hygge.

Bli med oss til TRANSYLVANIA :) I mens kan du sjekke denne: https://www.facebook.com/transilvaniamultisport2019/videos/1942892926002185/

Forsikringer:

I mesterskap er det krav om helårslisens. Betaling av lisens kan du lese om på NTF sin hjemmeside. Link HER

Helårslisensen  dekker skadehjelp og opptrening/rehabilitering etter en evt. skade.

I tillegg anbefaler vi en reiseforsikring og europeisk helsetrygdkort (E-111)

Vi ønsker deg velkommen til Targu Mures :-)

Langdistanse 3800m 180km 42km
Akvatlon 2 km 350 m 2 km
Duatlon normal 10 km 40 km 5 km
Duatlon sprint 3 km 20 km 2 km
Terrengtriatlon
Terrengduatlon
Akvabike
  • Dato
Legg til i kalender

VM i Multisport

Multisport festivaler har blitt populært. Her kan du delta i alle grenene innen triatlon og representere Norge i flere øvelser. Bli med til PONTEVEDRA og delta i MULTISPORT VM 27. april - 5. mai 2019. Program og informasjon finner du her Vi håper på et flott norsk team som sammen skaper en flott atmosfære og heier på hverandre :)

BryneTri 2019

Jærens Vakreste eventyr

EM i Weert

Bli med til EM normaldistanse i Weert - Nederland. Vi håper på en stor norsk delegasjon i Weert som sammen får noen hyggelige og opplevelsesrike dager. Norges landslag stiller med utøvere. De håper på mange nordmenn som er med og heier på dem under konkurransene. De skal i alle fall heie på dere :-) Team Age Group Norway og Team Norway ( landslagene) bor på samme hotell i Weert.

Halv-Fet triatlon 2019

Halv-Fet triathlon er en årlig triathlon med distanse 1,9km svømming, 90km sykling og 21,1km løping

Tønsbergdysten

Vi inviterer til sprint triatlon i Tønsberg søndag 9/6-19 med start kl. 13.00. Konkurransen gjennomføres på Ringshaugstranda ca. 6 km utenfor Tønsberg sentrum. Ringshaugstranda er blant Oslofjordens største og mest populære badestrender.

Lillomarka Arena Triatlon

Velkommen til en fartsfylt dag i nye Lillomarka Arena. Vi tar rulleskiløypa i bruk og kan tilby helt stengt løype med masse teknisk sykling. Svømming i flotte badevann og løping i varierte løyper i Grorudalens mest brukte fritidsområde. Alt kompakt og veldig publikumsvennlig

Fantastisk natur og trase´ i Øygarden

Spennende og kompakt arrangement i hurtig løype i nydelige omgivelser i Øygarden 40 minutter utenfor Bergen

Haugesund Triatlon 2019

Haugesund Triatlon 2019 arrangeres i og rundt Haugesund Idrettspark med start og mål ved Haugesund Toppidrettsgymnas (Hanne Kroghs veg 6)

Hove Tri 2019

Svøm i vår idylliske skjærgård…..sykle gjennom gårdstun i vår intime rundløype…..løp på myk skogbunn med utsikt over havet….. Vi kaller det Sørlandets vakreste utfordring. Hove Tri er et triatlonarrangement for alle som er glade i å bevege seg eller som har lyst til å komme i bedre form. Hove Tri gjennomføres i vakre omgivelser på Tromøya i Arendal.

Sunnfjord Triatlon 2019

Sunnfjord Triatlon vert arrangert for tiande gong i 2019 på Sanden i Naustdal kommune. Her kjem utøvar og publikum tett på kvarandre under heile konkurransen. Barnetriatlon vert gjennomført før dei som skal ut på den lengste etappen stiller til start.

Horten Bytri

Horten Bytri går av stabelen den 22.juni 2019 på Karljohansvern i Horten. Dette er et idrettsarrangement spesielt tilrettelagt for den vanlige mosjonist.

Stavanger Triatlon

Stavanger Triathlon har start og mål ved Store Stokkavatnet i Stavanger. Løypa går i vakre og rolige omgivelser i en avslappet atmosfære. Stavanger Triathlon passer perfekt både for nybegynnere som vil prøve triathlon for første gang, og for erfarne triatleter som er i oppkjøring til større konkurranser. Stavanger Triathlon har plass til alle!

Østfold Triatlon

Østfold Triathlon arrangeres ved Tunevannet i solbyen Sarpsborg i Østfold. Arena befinner seg på området til Husqvarna AS i Trøskenveien 36, 1708 Sarpsborg. Løypetrasèr for de enkelte disipliner er i nær tilknytning til området i, og rundt Tunevannet.

Bortelid Triatlon

Bortelid - fjellparadiset nær deg

Norgesmesterskapet i Son 2019

Son sentrum med sine trange gater, torg og yrende liv fra båtfolket gir en perfekt ramme for Norgesmesterskapet for ungdom, NM Junior, NM sprint og NM miks stafett.

Velkommen til ei fantastisk oppleving i vill vestlandsnatur

Triathlon med start i Selje sentrum, med symjing langsmed vakre Seljesanden. Deretter syklar ein gjennom Selje sentrum og opp bakken til skytebanen på Sandvikseidet. Til slutt løp/gange opp til Tarvaldseggja med ei fantastisk utsikt ned mot Selje sentrum og ut til Stadthavet, Silda og Kråkenes!!

Konkurrer i spektakulære omgivelser under Trollveggen Triatlon

Lørdag 13. juli 2019 kan du svømme i idylliske Åndalsnes, sukle opp Trollstigen og bestige fjell i Reinheimen nasjonalpark og Trollstigen landskapsvernområde.

EM i Kazan - Russland

Mer informasjon kommer

Halsnes Triatlon

Halsnes Triatlon arrangeres helgen 2-4 august. Vi har som mål å etablere et triatlon-arrangement som gir et tilbud til alle om du er barn, ungdom, mosjonist, eliteutøver eller bare er nysgjerrig og vil teste ut hva triatlon er, så vi skal ha distanser for alle. Halsnes Triatlon blir en fullstappet weekend med mye aktiviteter for alle, der man samles for å få fine opplevelser og være i aktivitet, samt kunne nyte triatlonmiljøet og hva denne idretten har å by på.

Isklar Norseman Xtreme Triathlon

Siden starten i 2003 har Isklar Norseman Xtreme Triathlon bygget sin egen nisje i triatlonsporten. Norseman har helt siden starten beholdt sin enkle form. Fokus på utøvere, natur og lokalsamfunn har gjordt Norseman til en konkurranse som tiltrekker seg deltagere fra hele verden. 2019 utgaven som vil ha 250 utøvere til start hadde over 4300 søkere fra 84 land.

Hof toppers

Hof toppers er den perfekte utfordringen for deg som liker å sykle, liker å løpe, liker å teste kroppen. Med tøffe bakker både opp og ned står utfordringene i kø. Klarer jeg å holde krampa borte? Kommer jeg til å orke den neste toppen? Dette er bare to av spørsmålene som melder seg underveis. Svaret er som oftest nei på det første, og ja på det andre. Konkurransen byr på vakker natur og flott utsikt fra toppene, men vi må ærlig innrømme at vi ikke får med oss all verden av dette på slutten når melkesyra bobler i lårene. Gjennomfør Hof toppers, og du er garantert et minne for livet."

The Arctic Triple: Lofoten Triathlon Extreme & Lofoten Triathlon Olympic

Lofoten med sin storslåtte natur, autentiske fiskevær, og god nordnorsk stemming gir en fantastisk ramme for Norgesmesterskapet i Langdistanse og Normaldistanse triatlon, samt NM i Duatlon og Akvatlon. Velkommen til triatlonfest i vakre Lofoten! Foto: Kai-Otto Melau

Akvatlon

TriQuart Aquatlon foregår med fellesstart på Bystranda, og med løp på Piren og rundt Tangen, midt i Kristiansand sentrum. Konkurransen er morsom og uhøytidelig, med høy fart og action.

Nore og Uvdal Triathlon 2019

Tettere på naturen arrangeres det olympisk distanse. 1500 meter svømming i Norefjorden, 40 km sykling langs Numedal og 10 km løping med bakkespurt opp slalåmbakken i Uvdal alpinanlegg til slutt.

Aurlandsfjellet Xtreme Triathlon

AXTRI et helt unikt triatlonstevne som avholdes i noe som trolig må være verdens vakreste og tøffeste natur. Løpet består av følgende etapper: 1.9 kilometer svømming i den 12-16 grader varme Aurlandsfjorden, 98 km sykling over FV 243 Aurlandsfjellet til Lærdal, og samme vei tilbake, før løpet avsluttes med en halvmaraton fra Vassbygdi opp den spektakulære Aurlandsdalen med mål på Østerbø.

TriQuart 2019

Har du lyst til å fullføre din første triatlon? Eller en helt "ny"? I august arrangerer vi idrettsfest i Kristiansand sentrum for alle, enten du er 8, 18 eller 80 år. TriQuart 2019 blir en annerledes og morsom opplevelse for hele familien!

AQ Barnetri

Kristiansand Triathlon inviterer alle barn mellom 4 og 12 år til årets barnsligste triathlonfest på Aquarama. Arrangementet er blitt utrolig populært og de siste årene har vi hatt lang venteliste. Maks antallet barn er 300.

Soon Tryathlon

Soon Tryathlon er et lavterskel arrangement der du er velkommen med det utstyret du har. Soon Tryathlon er et kompakt arrangement som har fokus på å gi alle deltakere og publikum den gode opplevelsen.

G Max Åsane

Norges raskeste sprint triathlon med draft legal. Publikumsvennlig arena og skiftesone.

Trondheim Triatlon

Trondheim Triatlon 2019 blir de klassiske distansene med 2400m svøm fra Munkholmen til Ilsvika, 50 km sykkel rundt Byneset og 12 km løp rundt Kristiansten festning Vi gjentar også suksessen med stafett, og håper på enda flere deltagere i denne klassen!

Årets høydepunkt? Bli med til VM i triatlon i Lausanne.

Vi håper på en stor norsk delegasjon i Lausanne som sammen får noen hyggelige og opplevelsesrike dager. Norges landslag stiller med utøvere i juniorklassen , U23 og i elite. De håper på mange nordmenn som er med og heier på dem under konkurransene. De skal i alle fall heie på dere :-) Team Age Group Norway og Team Norway ( landslagene) bor på samme hotell i Lausanne.

H3 Hamar Bytri

H3 Hamar By Triatlon er en bysprint for alle som har et hjerte for triatlon eller som vil prøve triatlon for første gang.