Utfordre deg selv og dine venner!

Haugesund Triatlon arrangeres i og rundt Haugesund Idrettspark.

Formålet med Haugesund Triatlon er å skape et lavterskeltilbud til alle som ønsker å utfordre seg selv uten at det krever alt for mye å delta. Haugesund Triatlon skal være en triatlonkonkurranse for hele familien hvor mestring skal være i fokus.

Haugesund Triatlon har distanser og tilbud for alle fra 4 til 90 år. Mer om løyper og distanser finner du i menyen på toppen.

Det er ingen krav om at du har vært med på triatlon tidligere. Vi ønsker bare at du skal ta utfordringen, komme deg opp av sofaen og stolt vise frem t-skjorte og medalje for vel gjennomført triatlon i Haugesund. Haugesund Triatlon skal være en triatlonkonkurranse for hele familien så få med resten av familien også.

I Normal konkurransen har vi også
  • Bare Svøm – her svømmer du første etappen på 1500meter
  • Svøm/Sykkel – her svømmer du 1500 meter og sykler 40km
  • Sykkel/Løp – her sykler du 40km og løper 10km
i tillegg til vanlig Normaldistanse
  • Svøm/Sykkel/Løp – her gjennomfører du full Normaldistanse med 1500meter svømming, 40 km sykkel og 10 km løping.
Alle distanser vil komme på http://htri.no/pamelding/ som lanseres så snart vi åpner påmeldingen
Supersprint 375m 10km 2,5km
Sprint 750m 20km 5km
Tilpasset barn 25m 400m 100m
Normal 1500m 40km 10km
Lagkonkurranse
Akvabike 1500 m 40 km
Duatlon normal 40 km 10 km
  • Dato
Legg til i kalender

Idylliske Åsane med rask løype

Svømming i vann, rask men teknisk sykkeløype - flat rundløype med noen svinger. Løp på grusvei rundt vannet.

AVLYST: Triatlon med "feelgood" stemning i hjertet av Son

Soon Triathlonklubb inviterer DEG til tryathlonfest i triatlonbygda Son Påmelding åpner i februar Følg med på vår fb side

AVLYST! Trondheim Triatlon 2020

Trondheim triatlon er et årvisst fyrtårn for triatlon nordafjells. Arrangementet passer for alle som trener allsidig, og vil sette seg et spektakulært mål for sommeren. Deltagerne gjennomfører en vakker reise i og rundt Trondheim. Etter å ha blitt skysset ut med båt til Munkholmen, går svømmeetappen inn fra holmen til landgang midt blant tilhengerskaren i Ilsvika. Sykkeletappen fører deltagerne ut til Byneset langs fjæresteinene i Trondheimsfjorden. Løpeetappen går inn i byen langs Nidelva, rundt Kristiansten festning, og til målgang i Ilsvika. Ta gjerne turen rundt på sidene her, kikk på løypa, på beretninger og film fra tidligere år, og finn ut hva dette dreier seg om. Tar du utfordringen?

Bli med til EM Normal i Tartu - Estland 28.-30. august

Svøm i elven Emajõgi og opplev den europeiske kulturhovedstaden i 2024 på sykkel og til fots. Løpetraseen er gjennom sentrum av byen.

Triatlon i flotte omgivelser ved Telemarkskanalen

Et svært tilskuervennlig løp i flotte omgivelser ved Telemarkskanalen, der alle vekslinger og målgang foregår i Lunde slusepark. Sekretariat og premieutdeling i Lunde sluseamfi. Arr. IL Skade, Lunde Vandrerhjem og Telemark Kanalcamping

Lillomarka Arena triatlon blir et kompakt og publikumsvennlig

Lillomarka Arena triatlon blir et kompakt og publikumsvennlig i et idyllisk område uten forstyrrende biltrafikk. Arenaen har en 2,5km asfaltert løype som vi skal bruke til sykkel. Løping på blandet underlag inne i eller rett på utsiden av arenaen. Svømming i Steinbruvannet som er et idyllisk badevann. Publikum vil kunne følge mye av løpet og arenahuset med kafeteria vil være samlingspunktet. Vi ønsker å ha fokus på barn, ungdom og junior i stevnet men også mosjonister, age group og elite får et godt tilbud på sprintdistansen. Triatlon=Ren idrett

Sørlandets vakreste utfordring

Svøm i vår idylliske skjærgård.....sykle gjennom gårdstun i vår intime rundløype.....løp på myk skogbunn med utsikt over havet..... Vi kaller det Sørlandets vakreste utfordring. Hove Tri er et triatlonarrangement for alle som er glade i å bevege seg eller som har lyst til å komme i bedre form. Hove Tri gjennomføres i vakre omgivelser på Tromøya i Arendal. Det er ingen krav at du er “proff” eller at du har vært med i noen form for triatlon tidligere. Det viktigste er å ha det gøy sammen med andre, mosjonere og kanskje å slå naboen.

Klubbmesterskap

Klubbmesterskap, endast åpen før betalande medlemmer. Sim 400/750 m, sykkel 20 km, løp 5 km.

Svøm inne og start ute med jaktstart

Svømmingen foregår innendørs på Pirbadet, og det svømmes i 50m-baner. Basert på tiden fra svømmingen blir det jaktstart på syklingen. Valg mellom landeveisykkel og annen sykkel. Etappen går tur/retur Ilsvika-Flakk, og er ca 19 km. Løpeetappen går over to runder og foregår i Ilsvika-området. Løpsetappen er på ca. 4.5 km.

Student mesterskapet og Trisprinten

Student mesterskapet og Trisprinten: Svømmingen foregår innendørs på Pirbadet, og det svømmes i 50m-baner. Paraklasse: Svømmingen foregår innendørs på Pirbadet, og det svømmes i 25- eller 50m-baner, alt etter hva utøveren selv ønsker. Sykkel Student mesterskapet og TriSprinten: Basert på tiden fra svømmingen blir det jaktstart på syklingen. Etappen går tur/retur Ilsvika-Flakk, og er ca 19 km. Paraklasse: Etappen går tur/retur Ilsvika-Flakk, og er ca 19 km. Merk at man kjører på landevei, og det vil være åpent for vanlig trafikk. Alle sykler er velkommen, både med og uten hjelpemotor. Løp Student mesterskapet og TriSprinten: Etter syklingen kommer man inn til T2, og her setter man fra seg sykkelen, og går direkte videre til løp. Løpeetappen går over to runder, totalt ca 4,5 km. Paraklasse: Etter syklingen kommer man inn til T2 (skiftesone), og her setter man fra seg sykkelen, og går direkte videre til løp. Utøveren kan ha hjelper som bistår utøveren fra sykkel til eventuell rullestol eller liknende. Løpeetappen er alt fra 1100 meter (1 runde) og til maksimalt 4 runder (4,5 km). Etter løpet vil det også være mulig å delta på bankett!

Vestlandets vakreste sprinttriatlon!

Et skikkelig "Feel-good" arrangement ved Ulvenvatnet like syd for Bergen. Vanntemperatur er som regel ca 18 grader, og været er som regel pent! Lett kupert sykkelløype, og ganske flat løpedel. Fin sesongavslutning for mange triatleter. Et supert arrangement for barn og ungdom (og voksne) som vil prøve triatlon for første gang. Selveste Kristian Blummenfelt debuterte her på Os Triathlon. Barnefamilier bruker hele dagen på stevnet med gøye aktiviteter og picknik. Premier til alle barn :-)