Svøm i vår idylliske skjærgård…..sykle gjennom gårdstun i vår intime rundløype…..løp på myk skogbunn med utsikt over havet….. Vi kaller det Sørlandets vakreste utfordring.

Hove Tri er et triatlonarrangement for alle som er glade i å bevege seg eller som har lyst til å komme i bedre form. Hove Tri gjennomføres i vakre omgivelser på Tromøya i Arendal.

Svømmingen forgår i sjøen mellom holmer og skjær i idylliske Hovekilen, sykkeldelen går i en rundløype på asfalterte veier gjennom gårdstun og forbi Tromøy kirke, det hele avsluttes med en løpeløype på 2,5 km som løpes en eller flere runder på myk skogbunn med nydelig utsikt over havet og tett på publikum.

Vi kaller det «Sørlandets vakreste utfordring» og arrangeres for 11’te gang på rad.

Det er ingen krav at du er “proff” eller at du har vært med i noen form for triatlon tidligere.

Det viktigste er å ha det gøy sammen med andre, mosjonere og kanskje å slå naboen.

Sprint 750m 20km 5km
Normal 1500m 40km 10km
Tilpasset barn 25m 400m 100m
Supersprint 375m 10km 2,5km
  • Dato
Legg til i kalender

BryneTri 2019

Jærens Vakreste eventyr

Halv-Fet triatlon 2019

Halv-Fet triathlon er en årlig triathlon med distanse 1,9km svømming, 90km sykling og 21,1km løping

Tønsbergdysten

Vi inviterer til sprint triatlon i Tønsberg søndag 9/6-19 med start kl. 13.00. Konkurransen gjennomføres på Ringshaugstranda ca. 6 km utenfor Tønsberg sentrum. Ringshaugstranda er blant Oslofjordens største og mest populære badestrender.

Haugesund Triatlon 2019

Haugesund Triatlon 2019 arrangeres i og rundt Haugesund Idrettspark med start og mål ved Haugesund Toppidrettsgymnas (Hanne Kroghs veg 6)

Sunnfjord Triatlon 2019

Sunnfjord Triatlon vert arrangert for tiande gong i 2019 på Sanden i Naustdal kommune. Her kjem utøvar og publikum tett på kvarandre under heile konkurransen. Barnetriatlon vert gjennomført før dei som skal ut på den lengste etappen stiller til start.

Horten Bytri

Horten Bytri går av stabelen den 22.juni 2019 på Karljohansvern i Horten. Dette er et idrettsarrangement spesielt tilrettelagt for den vanlige mosjonist.

Stavanger Triatlon

Stavanger Triathlon har start og mål ved Store Stokkavatnet i Stavanger. Løypa går i vakre og rolige omgivelser i en avslappet atmosfære. Stavanger Triathlon passer perfekt både for nybegynnere som vil prøve triathlon for første gang, og for erfarne triatleter som er i oppkjøring til større konkurranser. Stavanger Triathlon har plass til alle!

Bortelid Triatlon

Bortelid - fjellparadiset nær deg

Konkurrer i spektakulære omgivelser under Trollveggen Triatlon

Lørdag 13. juli 2019 kan du svømme i idylliske Åndalsnes, sukle opp Trollstigen og bestige fjell i Reinheimen nasjonalpark og Trollstigen landskapsvernområde.

Halsnes Triatlon

Halsnes Triatlon arrangeres helgen 2-4 august. Vi har som mål å etablere et triatlon-arrangement som gir et tilbud til alle om du er barn, ungdom, mosjonist, eliteutøver eller bare er nysgjerrig og vil teste ut hva triatlon er, så vi skal ha distanser for alle. Halsnes Triatlon blir en fullstappet weekend med mye aktiviteter for alle, der man samles for å få fine opplevelser og være i aktivitet, samt kunne nyte triatlonmiljøet og hva denne idretten har å by på.

Isklar Norseman Xtreme Triathlon

Siden starten i 2003 har Isklar Norseman Xtreme Triathlon bygget sin egen nisje i triatlonsporten. Norseman har helt siden starten beholdt sin enkle form. Fokus på utøvere, natur og lokalsamfunn har gjordt Norseman til en konkurranse som tiltrekker seg deltagere fra hele verden. 2019 utgaven som vil ha 250 utøvere til start hadde over 4300 søkere fra 84 land.

Nore og Uvdal Triathlon 2019

Tettere på naturen arrangeres det olympisk distanse. 1500 meter svømming i Norefjorden, 40 km sykling langs Numedal og 10 km løping med bakkespurt opp slalåmbakken i Uvdal alpinanlegg til slutt.

Aurlandsfjellet Xtreme Triathlon

AXTRI et helt unikt triatlonstevne som avholdes i noe som trolig må være verdens vakreste og tøffeste natur. Løpet består av følgende etapper: 1.9 kilometer svømming i den 12-16 grader varme Aurlandsfjorden, 98 km sykling over FV 243 Aurlandsfjellet til Lærdal, og samme vei tilbake, før løpet avsluttes med en halvmaraton fra Vassbygdi opp den spektakulære Aurlandsdalen med mål på Østerbø.

AQ Barnetri

Kristiansand Triathlon inviterer alle barn mellom 4 og 12 år til årets barnsligste triathlonfest på Aquarama. Arrangementet er blitt utrolig populært og de siste årene har vi hatt lang venteliste. Maks antallet barn er 300.

Soon Tryathlon

Soon Tryathlon er et lavterskel arrangement der du er velkommen med det utstyret du har. Soon Tryathlon er et kompakt arrangement som har fokus på å gi alle deltakere og publikum den gode opplevelsen.

G Max Åsane

Norges raskeste sprint triathlon med draft legal. Publikumsvennlig arena og skiftesone.

Trondheim Triatlon

Trondheim Triatlon 2019 blir de klassiske distansene med 2400m svøm fra Munkholmen til Ilsvika, 50 km sykkel rundt Byneset og 12 km løp rundt Kristiansten festning Vi gjentar også suksessen med stafett, og håper på enda flere deltagere i denne klassen!

H3 Hamar Bytri

H3 Hamar By Triatlon er en bysprint for alle som har et hjerte for triatlon eller som vil prøve triatlon for første gang.