SELJE CHALLENGE 2019

Ca 500 m symjing i forfriskande saltvatn, 6,2 km sykling gjennom Selje sentrum og opp på Sandvikseidet (279 moh – 8%), 1,8 km løp/gange opp til Tarvaldseggja (645 moh – 20%).

29.06.17 2019 inviterer vi igjen til ei fantastisk oppleving i vill vestlandsnatur;  Triathlon med start i Selje sentrum, med symjing langsmed vakre Seljesanden. Deretter syklar ein gjennom Selje sentrum og opp bakken til skytebanen på Sandvikseidet. Til slutt løp/gange opp til Tarvaldseggja med ei fantastisk utsikt ned mot Selje sentrum og ut til Stadthavet, Silda og Kråkenes!!

Utfordre deg sjølv, og ta med vener og kjende!

Sprint 750m 20km 5km
Lagkonkurranse
  • Dato
Legg til i kalender

Lyst til å prøve et lavterskel triatlon i trygge og flotte omgivelser? Meld deg på Tønsbergdysten

Tønsberg Triatlonklubb inviterer til triathlon sprint på byens fineste strand: 750 m svøm i firkantbane på stranda, 20 km sykling til Åsgårdstrand og retur 5 km løp tur-retur Vallø.

Sørlandets vakreste utfordring

Svøm i vår idylliske skjærgård.....sykle gjennom gårdstun i vår intime rundløype.....løp på myk skogbunn med utsikt over havet..... Vi kaller det Sørlandets vakreste utfordring. Hove Tri er et triatlonarrangement for alle som er glade i å bevege seg eller som har lyst til å komme i bedre form. Hove Tri gjennomføres i vakre omgivelser på Tromøya i Arendal. Det er ingen krav at du er “proff” eller at du har vært med i noen form for triatlon tidligere. Det viktigste er å ha det gøy sammen med andre, mosjonere og kanskje å slå naboen.

Stavanger Triathlon har plass til alle!

Stavanger Triathlon skal være et lavterskel arrangement som passer perfekt både for nybegynnere som vil prøve triathlon for første gang, og for erfarne triatleter som er i oppkjøring til større konkurranser. Stavanger Triathlon har plass til alle!

An unforgettable experience in the footsteps of Vikings

In the unique surroundings of the Lofoten Islands we are giving you the opportunity to truly feel alive. It will be hard. It will be tough. It will be amazing. We promise you an unforgettable experience in the footsteps of Vikings. Week 11 – 22 – 33. Mark your calendar for years to come! DATES FOR 2020: LOFOTEN SKIMO – 13. -14. MARCH LOFOTEN ULTRA-TRAIL® – 28. – 31. MAY LOFOTEN TRIATHLON – 13. – 16. AUGUST