TriQuart arrangeres Kristiansand sentrum, med start fra Bystranda og svømming forbi Christiansholm festning. Deretter sykler deltakerne i en publikumsvennlig og fartsfylt rundbaneløype i Kvadraturen og på Odderøya, før de løper på Strandpromenaden, med målgang på festplassen Tresse.

TriQuart

Sprint 750m 20km 5km
Supersprint 375m 10km 2,5km
  • Dato
Legg til i kalender

Lillomarka Arena Triatlon

Velkommen til en fartsfylt dag i nye Lillomarka Arena. Vi tar rulleskiløypa i bruk og kan tilby helt stengt løype med masse teknisk sykling. Svømming i flotte badevann og løping i varierte løyper i Grorudalens mest brukte fritidsområde. Alt kompakt og veldig publikumsvennlig

Halsnes Triatlon

Halsnes Triatlon arrangeres helgen 2-4 august. Vi har som mål å etablere et triatlon-arrangement som gir et tilbud til alle om du er barn, ungdom, mosjonist, eliteutøver eller bare er nysgjerrig og vil teste ut hva triatlon er, så vi skal ha distanser for alle. Halsnes Triatlon blir en fullstappet weekend med mye aktiviteter for alle, der man samles for å få fine opplevelser og være i aktivitet, samt kunne nyte triatlonmiljøet og hva denne idretten har å by på.

Soon Tryathlon

Soon Tryathlon er et lavterskel arrangement der du er velkommen med det utstyret du har. Soon Tryathlon er et kompakt arrangement som har fokus på å gi alle deltakere og publikum den gode opplevelsen.