Sosial treningshelg med muligheter for testing opp mot landslagskrav

Åsane Cykleklubb, Bergen Triathlon Club og Norges Triatlonforbund inviterer alle mellom 12 og 22 år hjertelig velkommen til treningssamling i Bergen 15.-17. nov. Hensikten med denne samlingen er å samle alle unge med en felles interesse for triatlon og trening. Helgen vil for det meste bestå av svøm, løp og basistrening. Det blir også muligheter for å teste seg opp mot landslagskrav hvis man ønsker det!

Vi kan love en utfordrende, lærerik, inspirerende, motiverende og gøy helg. Landslagsutøvere kommer for å dele av sin erfaring og være med oss.
Overnatting og base for helgen blir Amalie Skram VGS som ligger i Bergen sentrum. Her vil vi overnatte i klasserom (feltseng kan leies om ønskelig, +50kr), spise mat, trene i basseng og bruke nærliggende uteområder.

Ledere

Trenere:

• Malene Knutsen Breivik
  • Mikal Iden
  • Sondre R. Solheim

Dersom det er foresatte som kunne tenke seg å hjelpe til under samlinger ønsker vi gjerne å bli kontaktet da vi trenger brannvakter.

Leder for samlingen vil være Sondre R. Solheim

• Telefon: 988 52 040
  • Mail: sondre.solheim@triathlon.no

Viktige tidspunkter

Fredag:

Oppmøte

Svømming i ADO

Presentasjon og informasjon om helgen + mat

Løp

Stille

Lørdag:

Stå opp

Svøm ADO (mulighet for testing opp mot landslagskravene)

Frokost og restitusjon

Løp (mulighet for testing opp mot landslagskravene)

Middag og restitusjon (sosialt)

Stille

Søndag:

Stå opp

Frokost + gjøre seg klar til økt

Basis

Lunsj

Løp

Pakke og avreise

Bli med til Italia og Asiago.

Start sesongen og få en myk overgang til triatlonsesongen ved å ta med deg skia, sykkelen og løpesko. VM i vintertriatlon passer perfekt for nordmenn. Påmelding og informasjon kommer snart

Lyst til å prøve et lavterskel triatlon i trygge og flotte omgivelser? Meld deg på Tønsbergdysten

Tønsberg Triatlonklubb inviterer til triathlon sprint på byens fineste strand: 750 m svøm i firkantbane på stranda, 20 km sykling til Åsgårdstrand og retur 5 km løp tur-retur Vallø.

Sørlandets vakreste utfordring

Svøm i vår idylliske skjærgård.....sykle gjennom gårdstun i vår intime rundløype.....løp på myk skogbunn med utsikt over havet..... Vi kaller det Sørlandets vakreste utfordring. Hove Tri er et triatlonarrangement for alle som er glade i å bevege seg eller som har lyst til å komme i bedre form. Hove Tri gjennomføres i vakre omgivelser på Tromøya i Arendal. Det er ingen krav at du er “proff” eller at du har vært med i noen form for triatlon tidligere. Det viktigste er å ha det gøy sammen med andre, mosjonere og kanskje å slå naboen.

Stavanger Triathlon har plass til alle!

Stavanger Triathlon skal være et lavterskel arrangement som passer perfekt både for nybegynnere som vil prøve triathlon for første gang, og for erfarne triatleter som er i oppkjøring til større konkurranser. Stavanger Triathlon har plass til alle!

EM Multisport Østerrike

Walchsee er vert for årets EM i multisport, inkludert akvatlon, akvabike og halvdistanse triatlon.

Lillomarka Arena triatlon blir et kompakt og publikumsvennlig

Lillomarka Arena triatlon blir et kompakt og publikumsvennlig i et idyllisk område uten forstyrrende biltrafikk. Arenaen har en 2,5km asfaltert løype som vi skal bruke til sykkel. Løping på blandet underlag inne i eller rett på utsiden av arenaen. Svømming i Steinbruvannet som er et idyllisk badevann. Publikum vil kunne følge mye av løpet og arenahuset med kafeteria vil være samlingspunktet. Vi ønsker å ha fokus på barn, ungdom og junior i stevnet men også mosjonister, age group og elite får et godt tilbud på sprintdistansen. Triatlon=Ren idrett

EM sprint 2020

Malmø er årets vert for EM i sprint. Mesterskapet vil inkludere elite, agegroupere og para utøvere. Kort reisevei gjør dette til et attraktivt arrangement for Team AgeGroup Norway utøvere. Se https://www.malmo2020.com/ for mer informasjon. Påmelding kommer senere.

An unforgettable experience in the footsteps of Vikings

In the unique surroundings of the Lofoten Islands we are giving you the opportunity to truly feel alive. It will be hard. It will be tough. It will be amazing. We promise you an unforgettable experience in the footsteps of Vikings. Week 11 – 22 – 33. Mark your calendar for years to come! DATES FOR 2020: LOFOTEN SKIMO – 13. -14. MARCH LOFOTEN ULTRA-TRAIL® – 28. – 31. MAY LOFOTEN TRIATHLON – 13. – 16. AUGUST

Opplev naturen i Numedal

Svømming i friske Norefjorden på 1500m, en kort transportetappe til T1. Stigning 20m. Vi håper på temperaturer rundt 16°. Sykkeletappen går langs fv40 fra Norefjord VGS til Uvdal Skisenter på asfalt utenom de siste 500m på grusvei. Stigning 400m. Løpeetappen starter med 7 flate km på grusvei før man avslutter opp skibakken på gress og stein de siste 3km. Stigning 40mm.

Idylliske Åsane med rask løype

Svømming i vann, rask men teknisk sykkeløype - flat rundløype med noen svinger. Løp på grusvei rundt vannet.

Triatlon med "feelgood" stemning i hjertet av Son

Soon Triathlonklubb inviterer DEG til tryathlonfest i triatlonbygda Son Påmelding åpner i februar Følg med på vår fb side

Triatlon i flotte omgivelser ved Telemarkskanalen

Et svært tilskuervennlig løp i flotte omgivelser ved Telemarkskanalen, der alle vekslinger og målgang foregår i Lunde slusepark. Sekretariat og premieutdeling i Lunde sluseamfi. Arr. IL Skade, Lunde Vandrerhjem og Telemark Kanalcamping