Zalaris Norseman Xtreme Triathlon

Siden starten i 2003 har Norseman Xtreme Triathlon bygget sin egen nisje i triatlonsporten. Norseman har helt siden starten beholdt sin enkle form. Fokus på utøvere, natur og lokalsamfunn har gjordt Norseman til en konkurranse som tiltrekker seg deltagere fra hele verden. 2020 utgaven som vil ha 250 utøvere til start hadde over 4300 søkere fra 84 land.

Langdistanse 3800m 180km 42km
  • Dato
Legg til i kalender

Lyst til å prøve et lavterskel triatlon i trygge og flotte omgivelser? Meld deg på Tønsbergdysten

Tønsberg Triatlonklubb inviterer til triathlon sprint på byens fineste strand: 750 m svøm i firkantbane på stranda, 20 km sykling til Åsgårdstrand og retur 5 km løp tur-retur Vallø.

Triatlonfest på Jæren

Bli med til åpning av Triatlonsesongen på Bryne i 2020. Vi lover flat sykkeløype i flott Jær-landskap, Løpeløype i sentrum gjennom byparken vår med målgang på torget, og på toppen av høghuset. Det blir kjempestemning både blant deltakere og publikum. Konkurransen blir åpning av norgescup for supersprint, elite og age group.

Sørlandets vakreste utfordring

Svøm i vår idylliske skjærgård.....sykle gjennom gårdstun i vår intime rundløype.....løp på myk skogbunn med utsikt over havet..... Vi kaller det Sørlandets vakreste utfordring. Hove Tri er et triatlonarrangement for alle som er glade i å bevege seg eller som har lyst til å komme i bedre form. Hove Tri gjennomføres i vakre omgivelser på Tromøya i Arendal. Det er ingen krav at du er “proff” eller at du har vært med i noen form for triatlon tidligere. Det viktigste er å ha det gøy sammen med andre, mosjonere og kanskje å slå naboen.

Triatlon i vakre Sanden i Naustdal

Sunnfjord Triatlon går av stabelen i Naustdal i Sunnfjord. Svømmeetappen går føre seg i Førdefjorden med start og overgang til skiftesone på vakre Sanden i Naustdal. Sykkelettappen strekkjer seg langs lakseelva Nausta opp gjennom Naustedalen. For vestlendingar er sykkeletappen flat, om du er frå Austlandet vil den nok kunne opplevast som kupert. Løpeetappen er ein runde i Naustdal "Sentrum" som blir sprunge 3 gonger. Løypa er flat. Målgang på Sanden i Naustdal.

EM Multisport Østerrike

Walchsee er vert for årets EM i multisport, inkludert akvatlon, akvabike og halvdistanse triatlon.

Lillomarka Arena triatlon blir et kompakt og publikumsvennlig

Lillomarka Arena triatlon blir et kompakt og publikumsvennlig i et idyllisk område uten forstyrrende biltrafikk. Arenaen har en 2,5km asfaltert løype som vi skal bruke til sykkel. Løping på blandet underlag inne i eller rett på utsiden av arenaen. Svømming i Steinbruvannet som er et idyllisk badevann. Publikum vil kunne følge mye av løpet og arenahuset med kafeteria vil være samlingspunktet. Vi ønsker å ha fokus på barn, ungdom og junior i stevnet men også mosjonister, age group og elite får et godt tilbud på sprintdistansen. Triatlon=Ren idrett

Triatlonkonkurranse for familie, venner og kollegaer

Haugesund Triatlon - en triatlonkonkurranse for familie, venner og kollegaer. Les mer på våre websider: htri.no

Bli med til EM Normal i Tartu - Estland

Bli med til EM Normal i Tartu - Estland. Informasjon: Link til arrangementet: https://triathlon.org/events/event/2020_tartu_etu_triathlon_european_championships Tidspunkt for konkurransene for Age Group: Lørdag 4/7   Alle AG klasser  Påmeldingsavgiftene inkluderer startavgift, påmelding.

Finnskogen - det sjarmerende triatlon

Finnskogen Triatlon er et koselig triatlon for de fleste nivåer. Er du en erfaren triatlet, eller vurderer å prøve triatlon for første gang, er Finnskogen Triatlon perfekt for deg!

EM sprint 2020

Malmø er årets vert for EM i sprint. Mesterskapet vil inkludere elite, agegroupere og para utøvere. Kort reisevei gjør dette til et attraktivt arrangement for Team AgeGroup Norway utøvere. Se https://www.malmo2020.com/ for mer informasjon. Påmelding kommer senere.

An unforgettable experience in the footsteps of Vikings

In the unique surroundings of the Lofoten Islands we are giving you the opportunity to truly feel alive. It will be hard. It will be tough. It will be amazing. We promise you an unforgettable experience in the footsteps of Vikings. Week 11 – 22 – 33. Mark your calendar for years to come! DATES FOR 2020: LOFOTEN SKIMO – 13. -14. MARCH LOFOTEN ULTRA-TRAIL® – 28. – 31. MAY LOFOTEN TRIATHLON – 13. – 16. AUGUST

Opplev naturen i Numedal

Svømming i friske Norefjorden på 1500m, en kort transportetappe til T1. Stigning 20m. Vi håper på temperaturer rundt 16°. Sykkeletappen går langs fv40 fra Norefjord VGS til Uvdal Skisenter på asfalt utenom de siste 500m på grusvei. Stigning 400m. Løpeetappen starter med 7 flate km på grusvei før man avslutter opp skibakken på gress og stein de siste 3km. Stigning 40mm.

Idylliske Åsane med rask løype

Svømming i vann, rask men teknisk sykkeløype - flat rundløype med noen svinger. Løp på grusvei rundt vannet.

Triatlon med "feelgood" stemning i hjertet av Son

Soon Triathlonklubb inviterer DEG til tryathlonfest i triatlonbygda Son Påmelding åpner i februar Følg med på vår fb side

Trondheim Triatlon 2020

Trondheim triatlon er et årvisst fyrtårn for triatlon nordafjells. Arrangementet passer for alle som trener allsidig, og vil sette seg et spektakulært mål for sommeren. Deltagerne gjennomfører en vakker reise i og rundt Trondheim. Etter å ha blitt skysset ut med båt til Munkholmen, går svømmeetappen inn fra holmen til landgang midt blant tilhengerskaren i Ilsvika. Sykkeletappen fører deltagerne ut til Byneset langs fjæresteinene i Trondheimsfjorden. Løpeetappen går inn i byen langs Nidelva, rundt Kristiansten festning, og til målgang i Ilsvika. Ta gjerne turen rundt på sidene her, kikk på løypa, på beretninger og film fra tidligere år, og finn ut hva dette dreier seg om. Tar du utfordringen?

Triatlon i flotte omgivelser ved Telemarkskanalen

Et svært tilskuervennlig løp i flotte omgivelser ved Telemarkskanalen, der alle vekslinger og målgang foregår i Lunde slusepark. Sekretariat og premieutdeling i Lunde sluseamfi. Arr. IL Skade, Lunde Vandrerhjem og Telemark Kanalcamping

Svøm inne og start ute med jaktstart

Svømmingen foregår innendørs på Pirbadet, og det svømmes i 50m-baner. Basert på tiden fra svømmingen blir det jaktstart på syklingen. Valg mellom landeveisykkel og annen sykkel. Etappen går tur/retur Ilsvika-Flakk, og er ca 19 km. Løpeetappen går over to runder og foregår i Ilsvika-området. Løpsetappen er på ca. 4.5 km.

Vestlandets vakreste sprinttriatlon!

Et skikkelig "Feel-good" arrangement ved Ulvenvatnet like syd for Bergen. Vanntemperatur er som regel ca 18 grader, og været er som regel pent! Lett kupert sykkelløype, og ganske flat løpedel. Fin sesongavslutning for mange triatleter. Et supert arrangement for barn og ungdom (og voksne) som vil prøve triatlon for første gang. Selveste Kristian Blummenfelt debuterte her på Os Triathlon. Barnefamilier bruker hele dagen på stevnet med gøye aktiviteter og picknik. Premier til alle barn :-)