Bli med til EM Normal i Tartu - Estland

28.-30. august

Påmeldingsavgiftene inkluderer startavgift, påmelding.

Landslagsdrakt:

I et AG mesterskap er det pålagt å ha landslagsdrakt som er godkjent av ITU (trisuit). Har ikke utøveren en godkjent landslagsdrakt, må denne bestilles før man deltar i mesterskap.

Vår leverandør Trimtex har produsert en kolleksjon av trisuit og annet representasjonstøy til Team Age Group Norway.

Nettbutikken er nå åpen og stenger 02.02.2020 med forventet levering i uke 12.

Her er litt informasjon om fremgangsmåte:

Før du kan starte å bestille må du registrere deg.
Velg «Logg inn» om du allerede er registrert som bruker på trimtex.no eller “Ny konto” om det er første gang du bestiller fra oss. På mobil må du scrolle litt nedover på siden for å finne disse to valgene.

Klikk deg inn på linken her for å komme til nettbutikken: trimtex.no/no/teamshop/norgestri2019

Eller logg inn med teamkode: norgestri2019

Du skal motta en ordrebekreftelse fra oss når din ordre har gått gjennom.

Vi anbefaler å bruke Chrome eller Firefox for at det skal fungere optimalt, f.eks vil brukere av Internet Explorer kunne oppleve noen problemer.

Lurt tips! Kommer man “bort” fra klubbsidene, kan man alltid klikke på klubbnavnet øverst på siden for å komme tilbake igjen. På mobil vises dette ved å gå på menyen øverst til venstre.

Hvis noen har problemer med å logge inn, eller andre henvendelser, nøl ikke med å ta kontakt enten på support@trimtex.no eller per telefon 37 26 91 00.

Forsikringer:

I mesterskap er det krav om helårslisens. Betaling av lisens kan du lese om på NTF sin hjemmeside. Link HER

Helårslisensen  dekker skadehjelp og opptrening/rehabilitering etter en evt. skade.

I tillegg anbefaler vi en reiseforsikring og europeisk helsetrygdkort (E-111)

Link til arrangementet

Vi ønsker deg velkommen til Tartu :-)

Normal 1500m 40km 10km

Konkurrer i spektakulære omgivelser under Trollveggen Triatlon

Lørdag 10. juli 2021 kan du svømme i idylliske Åndalsnes, sykle opp Trollstigen og bestige fjell i Reinheimen nasjonalpark og Trollstigen landskapsvernområde.

Trondheim Triatlonklubb arrangerer TrønderTri og Norgescup

TrønderTri vil foregå på Orkanger ca 40 km syd for Trondheim. TrønderTri gjennomføres, med følgende distansene: •Supersprint for ungdom, 13-16, (draft legal) • Norgescup Sprint for junior, voksen og elite, fra 17 år (draft legal) •Normaldistanse/olympisk distanse for Age Groupe (fra 20 år) og mosjonsklasse (no-draft) Konkurransene gjennomføres i uteområdet tilknyttet Orklandbadet. Løypa og skiftesone vil være vil være publikumsnær og naturlig avgrenset fra trafikk, sykkelløype på stengt vei. Det er gode muligheter for overnatting på Orkanger, det er gratis parkering og dirkete bussforbindelser fra Trondheim og Værnes flyplass.

Zalaris Norseman Xtreme Triathlon

Siden starten i 2003 har Norseman Xtreme Triathlon bygget sin egen nisje i triatlonsporten. Norseman har helt siden starten beholdt sin enkle form. Fokus på utøvere, natur og lokalsamfunn har gjordt Norseman til en konkurranse som tiltrekker seg deltagere fra hele verden. 2020 utgaven som vil ha 250 utøvere til start hadde over 4300 søkere fra 84 land.

Unikt triatlon

Axtri er et unikt triatlonstevne og består av følgende tre deler: 1,9 km svømming i Aurlandsfjorden, 94 km sykling over Aurlandsfjellet til Erdal, og samme vei tilbake, og til slutt 21 km løping fra enden av Vassbygdivannet opp Aurlandsdalen med mål på Østerbø. Arrangementet er uten tvil et av de flotteste og sannsynligvis hardeste i verden av sitt slag.

Oslo Triatlon

Oslo Triatlon er som Norges eldste og største triatlonstevne blitt en bauta innen triatlonsporten. Velkommen til oss!

Lofoten + triatlon = naturopplevelse og stemning

Lofoten Triatlon er en naturopplevelse du ikke vil finne maken til i noe annet triatlon. Løpet arrangeres hvert år i uke 33 og har distanser fra Olympisk til Extreme i tillegg til barnetriatlon. Det er fokus på god stemning og trygge rammer for utøverne i storslått natur. Velkommen til triatlonfest i Lofoten.  Les mer på www.thearctictriple.com

Feelgood Triatlon i Soon

Det er et bredde arrangement der du er velkommen med det utstyret du har. Soon Tryathlon er et kompakt arrangement som har fokus på å gi alle deltakere og publikum den gode opplevelsen. Son sentrum med sine trange gater, torg og yrende liv fra båtfolket gir en perfekt ramme for ditt sprint triathlon. Eller Tryathlon som vi kaller det og med målgang med stor ståhei i Glenneparken. Dette blir en en utmerket mulighet til å teste ut triathlon for første gang. Her er alle nivå like bra!

Opplev Telemarkskanalen og bli med på Lunde Triatlon

Lunde Triathlon 2021 et svært tilskuervennlig løp i flotte omgivelser ved kanalen, der alle vekslinger og målgang foregår i Lunde slusepark.

Lillomarka Arena Triatlon

Velkommen til en fartsfylt dag i nye Lillomarka Arena. Vi tar rulleskiløypa i bruk og kan tilby helt stengt løype med masse teknisk sykling. Svømming i flotte badevann og løping i varierte løyper i Grorudalens mest brukte fritidsområde. Alt kompakt og veldig publikumsvennlig. Påmelding åpner snart

Vestlandets vakreste sprinttriatlon!

Et skikkelig "Feel-good" arrangement ved Ulvenvatnet like syd for Bergen. Vanntemperatur er som regel ca 18 grader, og været er som regel pent! Lett kupert sykkelløype, og ganske flat løpedel. Fin sesongavslutning for mange triatleter. Et supert arrangement for barn og ungdom (og voksne) som vil prøve triatlon for første gang. Selveste Kristian Blummenfelt debuterte her på Os Triathlon. Barnefamilier bruker hele dagen på stevnet med gøye aktiviteter og picknik. Premier til alle barn :-)