Trener 1 - Del 2 9.-10. mai 2020

Trener 1 -  Del 2 er den idrettsspesifikke delen av Trener 1 kurset. Her blir det noe teori og masse praksis. For at du skal få godkjent kurset "Trener 1 - Triatlon" må man ha gjennomført begge kurshelgene samt 45t praksis.

Trener 1 kurs 13-15 mars 2020

Nytt trener 1 kurs er satt opp i Oslo 13.-15. mars, bli med da vel!

Vårsamling for ungdom (nasjonal)

Trondheim Triatlonklubb og Norges Triatlonforbund ønsker hjertelig velkommen til samling i Trondheim 20.-22. mars. Samlingen er for ungdommer i alderen 12- 22 år.

Nasjonal Testdag Vår

Norges Triatlonforbund inviterer til åpen testdag for utøvere som vil prøve seg på landslagskravene. Testdagen vil være i Oslo 7. mars 2020 og er beregnet for ungdom 14 år og eldre.

Idrettsleiren Sommerens drøm

Norges Triatlonforbund og Aust-Agder Idrettskrets kan med stor glede invitere til Idrettsleir 23.-27. juni 2020. Leiren arrangeres på Hove leir,- og friluftssenter på Tromøya ved Arendal. Her skal vi trene, øve og ha mye moro. Du har til vanlig 2-3 økter hovedaktivitet og 1-2 økter bi-aktivitet hver dag! Det legges opp til triatlonspesifikk trening i tillegg til mye annen moro aktivitet som turneringer, underholdning, disko, konsert, skumparty, bading og annet gøy. Vi lager en stor teltcamp og sover i telt. Leiravgiften dekker alle kostnader inkl. tre daglige måltider og frukt. Det vil være kiosk i leiren med salg av brus, is, mat, godteri, frukt m.m. Dra med deg venner og kjente på leir. Og kjenner du ingen som skal dra... bli med likevel. Vi garanterer at du finner noen å ha det gøy sammen med. Aktivitet tilpasses både nybegynnere og viderekommende.