Delta i VM halv distanse duatlon i Viborg - Danmark.

Nå har du muligheten til å delta på VM i halv distanse duatlon i Danmark.

Informasjon:

Landslagsdrakt:

I et AG mesterskap er det pålagt å ha landslagsdrakt som er godkjent av ITU (trisuit). Har ikke utøveren en godkjent landslagsdrakt, må denne bestilles før man deltar i mesterskap.

Forsikringer:

I mesterskap er det krav om helårslisens. Betaling av lisens kan du lese om på NTF sin hjemmeside. Link HER

Helårslisensen  dekker skadehjelp og opptrening/rehabilitering etter en evt. skade.

I tillegg anbefaler vi en reiseforsikring og europeisk helsetrygdkort (E-111)

Duatlon normal 10 km 40 km 5 km
  • Dato
Legg til i kalender

Delta på Hof toppers og du får en fantastisk tur

En av tidligere års deltagere har beskrevet Hof Toppers Duatlon 8 topper på følgende måte: "Hof toppers er den perfekte utfordringen for deg som liker å sykle, liker å løpe, liker å teste kroppen. Med tøffe bakker både opp og ned står utfordringene i kø. Klarer jeg å holde krampa borte? Kommer jeg til å orke den neste toppen? Dette er bare to av spørsmålene som melder seg underveis. Svaret er som oftest nei på det første, og ja på det andre. Konkurransen byr på vakker natur og flott utsikt fra toppene, men vi må ærlig innrømme at vi ikke får med oss all verden av dette på slutten når melkesyra bobler i lårene. Gjennomfør du Hof toppers, og du er garantert et minne for livet."