Soon Tryathlon arrangeres 21 august 2021 for 7 gang

Det er et bredde arrangement der du er velkommen med det utstyret du har. Soon Tryathlon er et kompakt arrangement som har fokus på å gi alle deltakere og publikum den gode opplevelsen. Son sentrum med sine trange gater, torg og yrende liv fra båtfolket gir en perfekt ramme for ditt sprint triathlon. Eller Tryathlon som vi kaller det.

Du svømmer i farvann der vikingskipene kom inn til Son, og senere hollenderskutene lastet tømmer og is. Sykkeltrasén starter i Storgata utenfor Stoltenberggården (fra 1600 tallet) og tar deg på en variert og fin tur før du returnerer til T2 i Glenneparken. Løpingen starter i Storgata, tar deg til Ørajordet og opp langs Hølenselva der vikingene har vært før deg. Du snur ved Kyllingfarmen som ligger ved inngangen til Hølen. Tilbake i Son svinger du inn på promenaden og løper langs bryggen frem til målgang med stor ståhei i Glenneparken.

Dette blir en en utmerket mulighet til å teste ut triathlon for første gang, prøve å slå tiden fra i fjor eller rett og slett stille som støtteaparat og heiaapparat for de som er med.Det blir SUPERSPRINT , SPRINT og barnearrangement. Det forutsettes i alle distanser at du er svømmedyktig, kan sykle og løpe/gå/rusle.Det er ingen krav om å være på toppidrettsnivå i Soon Tryathlon. Her er alle nivå like bra!

Tilpasset barn 25m 400m 100m
Sprint 750m 20km 5km
Supersprint 375m 10km 2,5km
  • Dato
Legg til i kalender

Feelgood Triatlon i Soon

Det er et bredde arrangement der du er velkommen med det utstyret du har. Soon Tryathlon er et kompakt arrangement som har fokus på å gi alle deltakere og publikum den gode opplevelsen. Son sentrum med sine trange gater, torg og yrende liv fra båtfolket gir en perfekt ramme for ditt sprint triathlon. Eller Tryathlon som vi kaller det og med målgang med stor ståhei i Glenneparken. Dette blir en en utmerket mulighet til å teste ut triathlon for første gang. Her er alle nivå like bra!

Opplev Telemarkskanalen og bli med på Lunde Triatlon

Lunde Triathlon 2022 et svært tilskuervennlig løp i flotte omgivelser ved kanalen, der alle vekslinger og målgang foregår i Lunde slusepark.

Ungdomscup med finale i WC løypa

Før World Cup stevnet i Bergen arrangerer vi Ungdomscup med finale i samme trase. De svømmer 375 meter. Vender halvveis ift elite. Det svømmes i ByfjordenSykler 10 km. To runder i elite trasé. Stengt vei med asfalt og noe brostein. Tekniske partierLøper 2,5 km. En runde i elite trasé. Flat løype

Klubbmesterskap 3. september i Kvaløyvågen

Klubbmesterskap i Kvaløyvågen 3. september. Tromsø Triathlonklubb Distanse: Sprint Påmelding via Spond.

Vestlandets vakreste sprinttriatlon!

Et skikkelig "Feel-good" arrangement ved Ulvenvatnet like syd for Bergen. Vanntemperatur er som regel ca 18 grader, og været er som regel pent! Lett kupert sykkelløype, og ganske flat løpedel. Fin sesongavslutning for mange triatleter. Et supert arrangement for barn og ungdom (og voksne) som vil prøve triatlon for første gang. Selveste Kristian Blummenfelt debuterte her på Os Triathlon. Barnefamilier bruker hele dagen på stevnet med gøye aktiviteter og picknik. Premier til alle barn :-)

EM Langdistanse Almere - Nederland 10. september 2022

Bli med til NEDERLAND og delta i EM  langdistanse 10. september 2022 Program og informasjon finner du her Vi håper på et flott norsk team som sammen skaper en flott atmosfære og heier på hverandre :)