Halsnes Triatlon arrangeres helgen 30. juli og 31. juli 2022. Halsnes Triatlon er et arrangement til alle, om du er barn, ungdom, mosjonist, eliteutøver eller bare er nysgjerrig og vil teste ut hva triatlon er, så vi skal ha distanser for alle.

Halsnes Triatlon arrangeres på halvøya Halsnes i naturskjønne omgivelser ved Mjermen i Aurskog-Høland Kommune. Vi sikter høyt og har en kompetent organisasjon som går for å lage ett arrangement som omhandler MiniTri, BarneTri, SuperSprint, Sprint og Olympisk distanse.

Halsnes Triatlon blir ikke bare tøffe og utfordrende triatlonkonkurranser, men skal også være en fullstappet weekend med mye aktiviteter for alle, der man samles for å få fine opplevelser og være i aktivitet, samt kunne nyte triatlonmiljøet og hva denne idretten har å by på.

Halsnes Triatlon ble første gang arrangert i 2018.

Supersprint 375m 10km 2,5km
Sprint 750m 20km 5km
Lagkonkurranse
Normal 1500m 40km 10km
Tilpasset barn 25m 400m 100m
  • Dato
Legg til i kalender

Bryne Tri 2022

BryneTri arrangeres på Bryne I Rogaland. Svømming og skiftesoner ved Eivindsholstjødna rett utenfor sentrum, og løpedelen samt målområde på torget i Bryne sentrum.

Halv-Fet triathlon 2022

Dette er en triatlon med distanse: 1,9km - 90km - 21,1km. Nå er det bare å legge seg i hardtrening!! 🙂Startkontingenten i år er satt til 400kr. Dette er for å dekke opp for startnummer, finisherskjorte, tidtakning og badehetter. Deltakere vil få halv-fet badehette, og finisher-skjorter til de som fullfører:) Påmelding åpner snart

Stavanger Triatlon

Stavanger Triatlon ble første gang arrangert i 2012 og har siden vært avviklet årlig, Stavanger Triatlonklubb, en av landets eldste klubber, er stolt arrangør, og så vidt vi vet er vi den eneste triathlonkonkurransen med start og mål i Stavanger. Det konkurreres i Sprint & OL/normal-distanse. Stavanger Triatlon har plass til alle!

Østfold Triatlon

Østfold Triathlon arrangeres ved Tunevannet i solbyen Sarpsborg i Østfold. Arena befinner seg på området til Husqvarna AS i Trøskenveien 36, 1708 Sarpsborg. Løypetrasèr for de enkelte disipliner er i nær tilknytning til området i, og rundt Tunevannet.

Konkurrer i spektakulære omgivelser under Trollveggen Triatlon

Lørdag 9. juli 2022 kan du svømme i idylliske Åndalsnes, sykle opp Trollstigen og bestige fjell i Reinheimen nasjonalpark og Trollstigen landskapsvernområde.