Barn som driver med idrett gjør det fordi det er moro. I barne- og ungdomsårene kan grunnlaget for gode aktivitetsvaner dannes. For å få til dette, må barneidrett være åpen og inkluderende, og gi alle barn opplevelse av mestring, fellesskap og begeistring.

Lofoten + triatlon = naturopplevelse og stemning

Lofoten Triatlon er en naturopplevelse du ikke vil finne maken til i noe annet triatlon. Løpet arrangeres hvert år i uke 33 og har distanser fra Olympisk til Extreme i tillegg til barnetriatlon. Det er fokus på god stemning og trygge rammer for utøverne i storslått natur. Velkommen til triatlonfest i Lofoten.  Les mer på www.thearctictriple.com

Feelgood Triatlon i Soon

Det er et bredde arrangement der du er velkommen med det utstyret du har. Soon Tryathlon er et kompakt arrangement som har fokus på å gi alle deltakere og publikum den gode opplevelsen. Son sentrum med sine trange gater, torg og yrende liv fra båtfolket gir en perfekt ramme for ditt sprint triathlon. Eller Tryathlon som vi kaller det og med målgang med stor ståhei i Glenneparken. Dette blir en en utmerket mulighet til å teste ut triathlon for første gang. Her er alle nivå like bra!

Opplev Telemarkskanalen og bli med på Lunde Triatlon

Lunde Triathlon 2021 et svært tilskuervennlig løp i flotte omgivelser ved kanalen, der alle vekslinger og målgang foregår i Lunde slusepark.