Barn som driver med idrett gjør det fordi det er moro. I barne- og ungdomsårene kan grunnlaget for gode aktivitetsvaner dannes. For å få til dette, må barneidrett være åpen og inkluderende, og gi alle barn opplevelse av mestring, fellesskap og begeistring.

Start sesongen ved Vikingskipet

Nå får triatletene OL følelsen i kroppen når Hamar IL Triatlon inviterer til årets første konkurranse, ved vikingskipet. I tillegg til å være norgescup for ungdom, er det konkurranse/ lek og tri morro for barn, morro for seniorer og AG og morro for publikum. Sett av datoen, meld deg på (når påmelding kommer), og gled deg til en kul opplevelse ved Vikingskipet på Hamar. NB! Det er bare et lite steinkast fra Oslo. Det blir: Mini-Viking – ​Medlem i lokal klubb​/ Ungdomscup – ​Supersprint/ Åpen klasse – ​Supersprint/ Åpen klasse – ​Sprint

Akvatlon på Kalvøya

Har du ikke prøvd Akvatlon før, har du en gylden mulighet nå! Ta med en god kollega, venn, nabo eller barna dine.

Sørlandets vakreste utfordring

Har du lyst til å fullføre din første triatlon? Eller forsøke å "slå" deg selv? 8. juni 2024 arrangerer vi igjen idrettsfest på Hove i Arendal.

• Surpas - the future of triathlon
  • Apollo Sports