Velkommen til informasjonssidene for barn og ungdom. Triatlon blir stadig mer populært blant barn og unge. Det er også et økende antall klubber som lager aktiviteter og konkurranser for barn og ungdom. Det er vi glade for! Her kan du lese mer om barne- og ungdomsidrett. Trenere og klubber kan finne ut om hvilke tilbud og regler som gjelder for triatlon for barn og unge.

Halsnes Triatlon

Halsnes Triatlon arrangeres helgen 2-4 august. Vi har som mål å etablere et triatlon-arrangement som gir et tilbud til alle om du er barn, ungdom, mosjonist, eliteutøver eller bare er nysgjerrig og vil teste ut hva triatlon er, så vi skal ha distanser for alle. Halsnes Triatlon blir en fullstappet weekend med mye aktiviteter for alle, der man samles for å få fine opplevelser og være i aktivitet, samt kunne nyte triatlonmiljøet og hva denne idretten har å by på.

Norges eldste triatlon

Oslo Triatlon er norges eldste triatlon. Helt siden 1983 har spreke mennesker svømt, sykkel, og løpt i Sognsvannområdet. Svømmingen foregår i Sognsvann, syklingen ut i Maridalen og til Skar og løpingen går en sløyfe rundt vannet.

The Arctic Triple: Lofoten Triathlon Extreme & Lofoten Triathlon Olympic

Lofoten med sin storslåtte natur, autentiske fiskevær, og god nordnorsk stemming gir en fantastisk ramme for Norgesmesterskapet i Langdistanse og Normaldistanse triatlon, samt NM i Duatlon og Akvatlon. Velkommen til triatlonfest i vakre Lofoten! Foto: Kai-Otto Melau

Nore og Uvdal Triathlon 2019

Tettere på naturen arrangeres det olympisk distanse. 1500 meter svømming i Norefjorden, 40 km sykling langs Numedal og 10 km løping med bakkespurt opp slalåmbakken i Uvdal alpinanlegg til slutt.

AQ Barnetri

Kristiansand Triathlon inviterer alle barn mellom 4 og 12 år til årets barnsligste triathlonfest på Aquarama. Arrangementet er blitt utrolig populært og de siste årene har vi hatt lang venteliste. Maks antallet barn er 300.

Soon Tryathlon

Soon Tryathlon er et lavterskel arrangement der du er velkommen med det utstyret du har. Soon Tryathlon er et kompakt arrangement som har fokus på å gi alle deltakere og publikum den gode opplevelsen.

G Max Åsane

Norges raskeste sprint triathlon med draft legal. Publikumsvennlig arena og skiftesone.

Lunde Triatlon

Et svært tilskuervennlig løp i flotte omgivelser ved kanalen, der alle vekslinger og målgang foregår i Lunde slusepark. Sekretariat og premieutdeling i Lunde sluseamfi. Arr. IL Skade, Lunde Vandrerhjem og Telemark Kanalcamping

Velkommen til Os triatlon

Velkommen til Os triatlon 1 september 2019! For tolvte år på rad arrangeres Os triathlon, Vestlandets vakreste triathlon. Et sprintdistanse triathlonstevne som passer for de aller fleste, både aktive triathleter og de som er med for første gang.

Trakassering, mobbing og overgrep

Norges Triatlonforbund fremmer en kultur som er preget av fellesskap, hvor medlemmer føler eierskap og stolthet. Vi skal ha et inkluderende miljø hvor alle har respekt for hverandre.

Åsane CK, IL Norna Salhus og Åstveit Svømmeklubb har i helgen arrangert treningsleir for triatleter, syklister, friidrettsutøvere og svømmere fra Åsane i Bergen, i aldersgruppen 10-14 år

En strålende treningshelg i Strandebarm er over. Masse inspirerende aktivitet, hyggelige sosiale rammer og ikke minst - knallgod stemning!

Solveig i paradis

Solveig Natvig Løvseth er en av de aller ferskeste medlemmene i landslaget, etter at hun oppnådde kravtidene i fjor høst og fikk tommelen opp fra forbundets eliteutvalg. Likevel har hun allerede rukket å matche seg på alle nivåer internas …

Sebastian Wernersen begynte 2019 med beskjed om at han er tatt ut på landslaget

Sebastian er nå på juniorlandslaget i triatlon