Velkommen til informasjonssidene for barn og ungdom. Triatlon blir stadig mer populært blant barn og unge. Det er også et økende antall klubber som lager aktiviteter og konkurranser for barn og ungdom. Det er vi glade for! Her kan du lese mer om barne- og ungdomsidrett. Trenere og klubber kan finne ut om hvilke tilbud og regler som gjelder for triatlon for barn og unge.

Lillomarka Arena Triatlon

Velkommen til en fartsfylt dag i nye Lillomarka Arena. Vi tar rulleskiløypa i bruk og kan tilby helt stengt løype med masse teknisk sykling. Svømming i flotte badevann og løping i varierte løyper i Grorudalens mest brukte fritidsområde. Alt kompakt og veldig publikumsvennlig

Haugesund Triatlon 2019

Haugesund Triatlon 2019 arrangeres i og rundt Haugesund Idrettspark med start og mål ved Haugesund Toppidrettsgymnas (Hanne Kroghs veg 6)

Hove Tri 2019

Svøm i vår idylliske skjærgård…..sykle gjennom gårdstun i vår intime rundløype…..løp på myk skogbunn med utsikt over havet….. Vi kaller det Sørlandets vakreste utfordring. Hove Tri er et triatlonarrangement for alle som er glade i å bevege seg eller som har lyst til å komme i bedre form. Hove Tri gjennomføres i vakre omgivelser på Tromøya i Arendal.

Sunnfjord Triatlon 2019

Sunnfjord Triatlon vert arrangert for tiande gong i 2019 på Sanden i Naustdal kommune. Her kjem utøvar og publikum tett på kvarandre under heile konkurransen. Barnetriatlon vert gjennomført før dei som skal ut på den lengste etappen stiller til start.

Bortelid Triatlon

Bortelid - fjellparadiset nær deg

Norgesmesterskapet i Son 2019

Son sentrum med sine trange gater, torg og yrende liv fra båtfolket gir en perfekt ramme for Norgesmesterskapet for ungdom, NM Junior, NM sprint og NM miks stafett.

Halsnes Triatlon

Halsnes Triatlon arrangeres helgen 2-4 august. Vi har som mål å etablere et triatlon-arrangement som gir et tilbud til alle om du er barn, ungdom, mosjonist, eliteutøver eller bare er nysgjerrig og vil teste ut hva triatlon er, så vi skal ha distanser for alle. Halsnes Triatlon blir en fullstappet weekend med mye aktiviteter for alle, der man samles for å få fine opplevelser og være i aktivitet, samt kunne nyte triatlonmiljøet og hva denne idretten har å by på.

The Arctic Triple: Lofoten Triathlon Extreme & Lofoten Triathlon Olympic

Lofoten med sin storslåtte natur, autentiske fiskevær, og god nordnorsk stemming gir en fantastisk ramme for Norgesmesterskapet i Langdistanse og Normaldistanse triatlon, samt NM i Duatlon og Akvatlon. Velkommen til triatlonfest i vakre Lofoten! Foto: Kai-Otto Melau

Nore og Uvdal Triathlon 2019

Tettere på naturen arrangeres det olympisk distanse. 1500 meter svømming i Norefjorden, 40 km sykling langs Numedal og 10 km løping med bakkespurt opp slalåmbakken i Uvdal alpinanlegg til slutt.

TriQuart 2019

Har du lyst til å fullføre din første triatlon? Eller en helt "ny"? I august arrangerer vi idrettsfest i Kristiansand sentrum for alle, enten du er 8, 18 eller 80 år. TriQuart 2019 blir en annerledes og morsom opplevelse for hele familien!

Barne- og ungdomsarrangementet Bogstad Røa Triatlon

Triatlon er en artig idrett, også når temperaturen på gradestokken beveger seg mot de blå-tallene og verden rund ser grå og slørete ut. Slik så det ut da Røa IL arrangerte treningstriatlon for barn og unge nå på onsdag. Tøft var været og …

Idrettsglede og mestring i regn og vind på Bryne barnetriatlon

Bryne barnetriatlon ble arrangert på Bryne søndag 16.september. Det ble en våt og kjekk opplevelse for de 140 fremmøtte barna mellom 2 og 12 år som trosset kraftig regn og vind.

Mestringsglede og mange nye vennskap etter treningsleir i Son

For første gang arrangerte Soon Triathlonklubb en åpen treningssamling for unge. De fleste klubbene på Østlandet var representert da drøyt 20 unge triatleter pluss ledere kom sammen på Brevik skole i Son.

Vi møter Hannah Bjelland

Sosial og godt organisert treningssamling

Hannah Bjelland har lenge vært en del av treningsmiljøet i Tønsberg Triatlonklubb. Hun deltok på sin første konkurranse i 2015. Klubben har lenge hatt et godt ungdomsmiljø og er blant klubbene som er mest representert både i supersprintko …