Velkommen til informasjonssidene for barn og ungdom. Triatlon blir stadig mer populært blant barn og unge. Det er også et økende antall klubber som lager aktiviteter og konkurranser for barn og ungdom. Det er vi glade for! Her kan du lese mer om barne- og ungdomsidrett. Trenere og klubber kan finne ut om hvilke tilbud og regler som gjelder for triatlon for barn og unge.

Aktiviteter

Lyst til å prøve et lavterskel triatlon i trygge og flotte omgivelser? Meld deg på Tønsbergdysten

Tønsberg Triatlonklubb inviterer til triathlon sprint på byens fineste strand: 750 m svøm i firkantbane på stranda, 20 km sykling til Åsgårdstrand og retur 5 km løp tur-retur Vallø.

Sørlandets vakreste utfordring

Svøm i vår idylliske skjærgård.....sykle gjennom gårdstun i vår intime rundløype.....løp på myk skogbunn med utsikt over havet..... Vi kaller det Sørlandets vakreste utfordring. Hove Tri er et triatlonarrangement for alle som er glade i å bevege seg eller som har lyst til å komme i bedre form. Hove Tri gjennomføres i vakre omgivelser på Tromøya i Arendal. Det er ingen krav at du er “proff” eller at du har vært med i noen form for triatlon tidligere. Det viktigste er å ha det gøy sammen med andre, mosjonere og kanskje å slå naboen.

Lillomarka Arena triatlon blir et kompakt og publikumsvennlig

Lillomarka Arena triatlon blir et kompakt og publikumsvennlig i et idyllisk område uten forstyrrende biltrafikk. Arenaen har en 2,5km asfaltert løype som vi skal bruke til sykkel. Løping på blandet underlag inne i eller rett på utsiden av arenaen. Svømming i Steinbruvannet som er et idyllisk badevann. Publikum vil kunne følge mye av løpet og arenahuset med kafeteria vil være samlingspunktet. Vi ønsker å ha fokus på barn, ungdom og junior i stevnet men også mosjonister, age group og elite får et godt tilbud på sprintdistansen. Triatlon=Ren idrett

An unforgettable experience in the footsteps of Vikings

In the unique surroundings of the Lofoten Islands we are giving you the opportunity to truly feel alive. It will be hard. It will be tough. It will be amazing. We promise you an unforgettable experience in the footsteps of Vikings. Week 11 – 22 – 33. Mark your calendar for years to come! DATES FOR 2020: LOFOTEN SKIMO – 13. -14. MARCH LOFOTEN ULTRA-TRAIL® – 28. – 31. MAY LOFOTEN TRIATHLON – 13. – 16. AUGUST

Opplev naturen i Numedal

Svømming i friske Norefjorden på 1500m, en kort transportetappe til T1. Stigning 20m. Vi håper på temperaturer rundt 16°. Sykkeletappen går langs fv40 fra Norefjord VGS til Uvdal Skisenter på asfalt utenom de siste 500m på grusvei. Stigning 400m. Løpeetappen starter med 7 flate km på grusvei før man avslutter opp skibakken på gress og stein de siste 3km. Stigning 40mm.

Idylliske Åsane med rask løype

Svømming i vann, rask men teknisk sykkeløype - flat rundløype med noen svinger. Løp på grusvei rundt vannet.

Triatlon med "feelgood" stemning i hjertet av Son

Soon Triathlonklubb inviterer DEG til tryathlonfest i triatlonbygda Son Påmelding åpner i februar Følg med på vår fb side

Triatlon i flotte omgivelser ved Telemarkskanalen

Et svært tilskuervennlig løp i flotte omgivelser ved Telemarkskanalen, der alle vekslinger og målgang foregår i Lunde slusepark. Sekretariat og premieutdeling i Lunde sluseamfi. Arr. IL Skade, Lunde Vandrerhjem og Telemark Kanalcamping

Trakassering, mobbing og overgrep

Norges Triatlonforbund fremmer en kultur som er preget av fellesskap, hvor medlemmer føler eierskap og stolthet. Vi skal ha et inkluderende miljø hvor alle har respekt for hverandre.

Åsane CK, IL Norna Salhus og Åstveit Svømmeklubb har i helgen arrangert treningsleir for triatleter, syklister, friidrettsutøvere og svømmere fra Åsane i Bergen, i aldersgruppen 10-14 år

En strålende treningshelg i Strandebarm er over. Masse inspirerende aktivitet, hyggelige sosiale rammer og ikke minst - knallgod stemning!

Solveig i paradis

Solveig Natvig Løvseth er en av de aller ferskeste medlemmene i landslaget, etter at hun oppnådde kravtidene i fjor høst og fikk tommelen opp fra forbundets eliteutvalg. Likevel har hun allerede rukket å matche seg på alle nivåer internas …

Sebastian Wernersen begynte 2019 med beskjed om at han er tatt ut på landslaget

Sebastian er nå på juniorlandslaget i triatlon