Med helårslisens fra NTF har du en skreddersydd ulykkesforsikring. Forsikringen gjelder idrettsskade under konkurranse, samt organisert trening som er relevant for idretten, i regi av NTF, klubb eller krets. Forsikringen omfatter også individuell triatlontrening, i treningsantrekk, i inn- og utland.

VM i Multisport

Multisport festivaler har blitt populært. Her kan du delta i alle grenene innen triatlon og representere Norge i flere øvelser. Bli med til PONTEVEDRA og delta i MULTISPORT VM 27. april - 5. mai 2019. Program og informasjon finner du her Vi håper på et flott norsk team som sammen skaper en flott atmosfære og heier på hverandre :)

Velkommen til treningssamling

Vi inviterer klubber og individuelle utøvere til treningssamling i Altea i Spania. Du kan velge å reise enten før eller etter påske; 6. – 13. april eller 21. – 28. april. Her blir det mulig å få seg et godt treningsgrunnlag før sesongen begynner, og samtidig bli bedre kjent med andre i egen klubb og det norske triatlonmiljøet generelt. Treningsuken passer for alle, uansett ambisjoner og treningsgrunnlag. Inndeling i grupper sikrer at alle kan trene på det nivået man ønsker. Det er mulig å flyte mellom gruppene, skulle man ønske en roligere/hardere dag eller flere.

Bli Stasjonær vakt på triatlon arrangement

Etter opplæringen skal vaktene ha oppnådd god trafikkforståelse slik at de ivaretar trafikksikkerheten på en forsvarlig måte. De stasjonære og mobile vaktene skal kunne utføre sikker trafikkregulering slik at ulykker og uhell unngås.

Påskesamling

En samling med mye sosial tid og mye trening for unge triatleter.

VM i Multisport

Velkommen triatlonglade studenter til årets studentmesterskap

NTNUI Triatlon ønsker å invitere alle triatlonglade studenter til Studentmesterskap i triatlon i Trondheim. Arrangementet passer for alle, uavhengig av erfaring, nivå og ambisjoner. Ta utfordringen og bli med!

Aktivitetslederkurs i Stavanger

Aktivitetslederkurset er utviklet for at trenere som skal formidle trening til barn og unge mellom 6 og 18 år skal være trygge i rollen. Aktivitetslederkurset er opprettet med tanke på Triatlonskolen. Kurset retter seg spesielt mot de som ikke har triatlontrenerkompetanse fra før, eller har trenerkompetanse mest rettet mot veiledning av voksne.

Aktivitetslederkurs i Bergen

BryneTri 2019

Jærens Vakreste eventyr! Som vanlig er både supersprint, sprint og normaldistanse på menyen. Utgangspunktet er Eivindsholtjødna. Eivindsholtjødna er et lite grunt vann som fort får opp vanntemperaturen. 18-20 grader i vannet er realistisk. Sykkelløypen er en rundløype. Relativ flat løype som passer alle nivå på veier som ikke har mye trafikk. Løpetraseen er flat. Slakt nedover fra Eivindsholen til Bryne sentrum. Deretter flatt.

EM i Weert

Bli med til EM normaldistanse i Weert - Nederland. Vi håper på en stor norsk delegasjon i Weert som sammen får noen hyggelige og opplevelsesrike dager. Norges landslag stiller med utøvere. De håper på mange nordmenn som er med og heier på dem under konkurransene. De skal i alle fall heie på dere :-) Team Age Group Norway og Team Norway ( landslagene) bor på samme hotell i Weert.

Halv-Fet triatlon 2019

Halv-Fet triathlon er en årlig triathlon med distanse 1,9km svømming, 90km sykling og 21,1km løping

Tønsbergdysten

Vi inviterer til sprint triatlon i Tønsberg søndag 9/6-19 med start kl. 13.00. Konkurransen gjennomføres på Ringshaugstranda ca. 6 km utenfor Tønsberg sentrum. Ringshaugstranda er blant Oslofjordens største og mest populære badestrender.

Lillomarka Arena Triatlon

Velkommen til en fartsfylt dag i nye Lillomarka Arena. Vi tar rulleskiløypa i bruk og kan tilby helt stengt løype med masse teknisk sykling. Svømming i flotte badevann og løping i varierte løyper i Grorudalens mest brukte fritidsområde. Alt kompakt og veldig publikumsvennlig

Fantastisk natur og trase´ i Øygarden

Spennende og kompakt arrangement i hurtig løype i nydelige omgivelser i Øygarden 40 minutter utenfor Bergen

Haugesund Triatlon

Haugesund Triatlon 2019 arrangeres 2. pinsedag i og rundt Haugesund Idrettspark, med start og mål ved Haugesund Toppidrettsgymnas. Formålet med Haugesund Triatlon er å skape et lavterskeltilbud til alle som ønsker å utfordre seg selv uten at det krever alt for mye å delta. Haugesund Triatlon skal være en triatlonkonkurranse for hele familien hvor mestring skal være i fokus.

Hove Tri 2019

Svøm i vår idylliske skjærgård…..sykle gjennom gårdstun i vår intime rundløype…..løp på myk skogbunn med utsikt over havet….. Vi kaller det Sørlandets vakreste utfordring. Hove Tri er et triatlonarrangement for alle som er glade i å bevege seg eller som har lyst til å komme i bedre form. Hove Tri gjennomføres i vakre omgivelser på Tromøya i Arendal.

Sunnfjord Triatlon 2019

Sunnfjord Triatlon vert arrangert for tiande gong i 2019 på Sanden i Naustdal kommune. Her kjem utøvar og publikum tett på kvarandre under heile konkurransen. Barnetriatlon vert gjennomført før dei som skal ut på den lengste etappen stiller til start.

Horten Bytri

Horten Bytri går av stabelen den 22.juni 2019 på Karljohansvern i Horten. Dette er et idrettsarrangement spesielt tilrettelagt for den vanlige mosjonist.

Sommerens drøm

En sosial treningssamling med hovedfokus rundt fellesskap, mestring og begeistring, for erfarne og nye utøvere mellom 11 og 18 år på Hove 23. til 27. juni. Her vil det også bli mulig for unge i alderen 15+ kan delta på et trenerprogram der de vil stå igjen med et kursbevis.

Stavanger Triatlon

Stavanger Triathlon har start og mål ved Store Stokkavatnet i Stavanger. Løypa går i vakre og rolige omgivelser i en avslappet atmosfære. Stavanger Triathlon passer perfekt både for nybegynnere som vil prøve triathlon for første gang, og for erfarne triatleter som er i oppkjøring til større konkurranser. Stavanger Triathlon har plass til alle!

Østfold Triatlon

Østfold Triathlon arrangeres ved Tunevannet i solbyen Sarpsborg i Østfold. Arena befinner seg på området til Husqvarna AS i Trøskenveien 36, 1708 Sarpsborg. Løypetrasèr for de enkelte disipliner er i nær tilknytning til området i, og rundt Tunevannet.