Rapportering av medlemsopplysninger

Alle idrettslag skal rapportere sine medlemstall pr. 31.12 innen 30.04. Samordnet søknad og rapportering i KlubbAdmin åpnes 1. april. Eventuelle spørsmål kan rettes til NIF Support på 21029090 eller support@idrettsforbundet.no.

Veiledning

Rabatt hos Choice

Vi har en avtale med Choice, som gir hele forbundet, inkludert medlemsklubber rabatt. Det er 15% rabatt på Comfort og Clarion Collection, og 20% rabatt på Quality og Clarion. Klubben kan benytte seg av rabattene på alle samlinger og møter innen idretten. Oppgi kode 66109 ved bestilling.

Nordic Choice

Konkurrer i spektakulære omgivelser under Trollveggen Triatlon

Lørdag 10. juli 2021 kan du svømme i idylliske Åndalsnes, sykle opp Trollstigen og bestige fjell i Reinheimen nasjonalpark og Trollstigen landskapsvernområde.

Trondheim Triatlonklubb arrangerer TrønderTri og Norgescup

TrønderTri vil foregå på Orkanger ca 40 km syd for Trondheim. TrønderTri gjennomføres, med følgende distansene: •Supersprint for ungdom, 13-16, (draft legal) • Norgescup Sprint for junior, voksen og elite, fra 17 år (draft legal) •Normaldistanse/olympisk distanse for Age Groupe (fra 20 år) og mosjonsklasse (no-draft) Konkurransene gjennomføres i uteområdet tilknyttet Orklandbadet. Løypa og skiftesone vil være vil være publikumsnær og naturlig avgrenset fra trafikk, sykkelløype på stengt vei. Det er gode muligheter for overnatting på Orkanger, det er gratis parkering og dirkete bussforbindelser fra Trondheim og Værnes flyplass.

Zalaris Norseman Xtreme Triathlon

Siden starten i 2003 har Norseman Xtreme Triathlon bygget sin egen nisje i triatlonsporten. Norseman har helt siden starten beholdt sin enkle form. Fokus på utøvere, natur og lokalsamfunn har gjordt Norseman til en konkurranse som tiltrekker seg deltagere fra hele verden. 2020 utgaven som vil ha 250 utøvere til start hadde over 4300 søkere fra 84 land.

Delta på Hof toppers og du får en fantastisk tur

En av tidligere års deltagere har beskrevet Hof Toppers Duatlon 8 topper på følgende måte: "Hof toppers er den perfekte utfordringen for deg som liker å sykle, liker å løpe, liker å teste kroppen. Med tøffe bakker både opp og ned står utfordringene i kø. Klarer jeg å holde krampa borte? Kommer jeg til å orke den neste toppen? Dette er bare to av spørsmålene som melder seg underveis. Svaret er som oftest nei på det første, og ja på det andre. Konkurransen byr på vakker natur og flott utsikt fra toppene, men vi må ærlig innrømme at vi ikke får med oss all verden av dette på slutten når melkesyra bobler i lårene. Gjennomfør du Hof toppers, og du er garantert et minne for livet."

Unikt triatlon

Axtri er et unikt triatlonstevne og består av følgende tre deler: 1,9 km svømming i Aurlandsfjorden, 94 km sykling over Aurlandsfjellet til Erdal, og samme vei tilbake, og til slutt 21 km løping fra enden av Vassbygdivannet opp Aurlandsdalen med mål på Østerbø. Arrangementet er uten tvil et av de flotteste og sannsynligvis hardeste i verden av sitt slag.

Oslo Triatlon

Oslo Triatlon er som Norges eldste og største triatlonstevne blitt en bauta innen triatlonsporten. Velkommen til oss!

Lofoten + triatlon = naturopplevelse og stemning

Lofoten Triatlon er en naturopplevelse du ikke vil finne maken til i noe annet triatlon. Løpet arrangeres hvert år i uke 33 og har distanser fra Olympisk til Extreme i tillegg til barnetriatlon. Det er fokus på god stemning og trygge rammer for utøverne i storslått natur. Velkommen til triatlonfest i Lofoten.  Les mer på www.thearctictriple.com

Feelgood Triatlon i Soon

Det er et bredde arrangement der du er velkommen med det utstyret du har. Soon Tryathlon er et kompakt arrangement som har fokus på å gi alle deltakere og publikum den gode opplevelsen. Son sentrum med sine trange gater, torg og yrende liv fra båtfolket gir en perfekt ramme for ditt sprint triathlon. Eller Tryathlon som vi kaller det og med målgang med stor ståhei i Glenneparken. Dette blir en en utmerket mulighet til å teste ut triathlon for første gang. Her er alle nivå like bra!

Coastman Norway i idylliske omgivelser på Tjeldstø i Øygarden

Coastman er NM langdistanse arrangør i år (1900/90/21 )Svømming foregår i rundløype i skjermede omgivelser på Tjeldstø Havn. Vanntemperatur vanligvis rundt 16 grader. Vi har en rask flat sykkelløype med runde på 45 KM. Det er ca 300 høydemeter pr runde. Det er breie oversiktlige veier med god asfalt. Løping er 10,5 km runde på gangvei. Flat rask runde på godt dekke. Ca 70 høydemeter pr runde. Alle aktivitetene i storslåtte omgivelser med vidt utsyn og god plass

Opplev Telemarkskanalen og bli med på Lunde Triatlon

Lunde Triathlon 2021 et svært tilskuervennlig løp i flotte omgivelser ved kanalen, der alle vekslinger og målgang foregår i Lunde slusepark.

Lillomarka Arena Triatlon

Velkommen til en fartsfylt dag i nye Lillomarka Arena. Vi tar rulleskiløypa i bruk og kan tilby helt stengt løype med masse teknisk sykling. Svømming i flotte badevann og løping i varierte løyper i Grorudalens mest brukte fritidsområde. Alt kompakt og veldig publikumsvennlig. Påmelding åpner snart

Vestlandets vakreste sprinttriatlon!

Et skikkelig "Feel-good" arrangement ved Ulvenvatnet like syd for Bergen. Vanntemperatur er som regel ca 18 grader, og været er som regel pent! Lett kupert sykkelløype, og ganske flat løpedel. Fin sesongavslutning for mange triatleter. Et supert arrangement for barn og ungdom (og voksne) som vil prøve triatlon for første gang. Selveste Kristian Blummenfelt debuterte her på Os Triathlon. Barnefamilier bruker hele dagen på stevnet med gøye aktiviteter og picknik. Premier til alle barn :-)