Rapportering av medlemsopplysninger

Alle idrettslag skal rapportere sine medlemstall pr. 31.12 innen 30.04. Samordnet søknad og rapportering i KlubbAdmin åpnes 1. april. Eventuelle spørsmål kan rettes til NIF Support på 21029090 eller support@idrettsforbundet.no.

Veiledning

Rabatt hos Choice

Vi har en avtale med Choice, som gir hele forbundet, inkludert medlemsklubber rabatt. Det er 15% rabatt på Comfort og Clarion Collection, og 20% rabatt på Quality og Clarion. Klubben kan benytte seg av rabattene på alle samlinger og møter innen idretten. Oppgi kode 66109 ved bestilling.

Nordic Choice

Dommer 2 seminar

Dommer 2 = Tredje trinn i dommerstien til NTF. Skal kunne bidra som TD/HD under arrangementer i regi av NTF eller andre arrangører. Skal også kunne bidra med utvikling av andre funksjonærer og dommere (nivå 1) i regi av NTF.

Funksjonærkurs

Funksjonær. Første trinnet i dommerstigen til NTF. Skal kunne veilede og tilrettelegge for en rettferdig konkurranse.

Dommer 1 kurs

Dommer 1 Andre trinn i dommerstigen til NTF. Skal kunne dømme i arrangementer som er blitt tildelt av NTF eller av arrangører for å få rettferdige konkurranser. De kan også bli tildelt oppgaver som ass TD/HD etter vurdering av NTF.

Arrangørseminar

Vi forbereder oss til sesongen 2022. Her vil det bli faglig input, diskusjoner og utveksling av erfaringer

Funksjonærkurs

Dommer 1 kurs

Dommerseminar sesongen 2022

Vi planlegger sesongen 2022 sammen. Her vil vi gå igjennom terminlisten og forberede oss på dommeroppgavene og friske opp konkurransereglementet.

Arrangør og dommerseminar 2022

Arrangører og dommere tilbringer en dag sammen for å lage gode og rettferdige konkurranser i sesongen 2022. Her blir det faglig input, refleksjoner og fokus på samarbeid mellom arrangører og dommere

Bryne Tri 2022

BryneTri arrangeres på Bryne I Rogaland. Svømming og skiftesoner ved Eivindsholstjødna rett utenfor sentrum, og løpedelen samt målområde på torget i Bryne sentrum.

Stavanger Triatlon

Stavanger Triatlon ble første gang arrangert i 2012 og har siden vært avviklet årlig, Stavanger Triatlonklubb, en av landets eldste klubber, er stolt arrangør, og så vidt vi vet er vi den eneste triathlonkonkurransen med start og mål i Stavanger. Det konkurreres i Sprint & OL/normal-distanse. Stavanger Triatlon har plass til alle!