Klubbmedlemskap i Norges Triatlonforbund koster 1000 kr for klubber med under 100 medlemmer og 2000 kr for klubber med over 100 medlemmer. Dette betales årlig for at klubben skal kunne beholde sin status som medlem i Norges Triatlonforbund.

Rapportering av medlemsopplysninger

Alle idrettslag skal rapportere sine medlemstall pr. 31.12 innen 30.04. Samordnet søknad og rapportering i KlubbAdmin åpnes 1. april. Eventuelle spørsmål kan rettes til NIF Support på 21029090 eller support@idrettsforbundet.no.

Veiledning

Rabatt hos Choice

Vi har en avtale med Choice, som gir hele forbundet, inkludert medlemsklubber rabatt. Det er 15% rabatt på Comfort og Clarion Collection, og 20% rabatt på Quality og Clarion. Klubben kan benytte seg av rabattene på alle samlinger og møter innen idretten. Oppgi kode 66109 ved bestilling.

Nordic Choice

Feelgood Triatlon i Soon

Det er et bredde arrangement der du er velkommen med det utstyret du har. Soon Tryathlon er et kompakt arrangement som har fokus på å gi alle deltakere og publikum den gode opplevelsen. Son sentrum med sine trange gater, torg og yrende liv fra båtfolket gir en perfekt ramme for ditt sprint triathlon. Eller Tryathlon som vi kaller det og med målgang med stor ståhei i Glenneparken. Dette blir en en utmerket mulighet til å teste ut triathlon for første gang. Her er alle nivå like bra!

Opplev Telemarkskanalen og bli med på Lunde Triatlon

Lunde Triathlon 2022 et svært tilskuervennlig løp i flotte omgivelser ved kanalen, der alle vekslinger og målgang foregår i Lunde slusepark.

Ungdomscup med finale i WC løypa

Før World Cup stevnet i Bergen arrangerer vi Ungdomscup med finale i samme trase. De svømmer 375 meter. Vender halvveis ift elite. Det svømmes i ByfjordenSykler 10 km. To runder i elite trasé. Stengt vei med asfalt og noe brostein. Tekniske partierLøper 2,5 km. En runde i elite trasé. Flat løype

Klubbmesterskap 3. september i Kvaløyvågen

Klubbmesterskap i Kvaløyvågen 3. september. Tromsø Triathlonklubb Distanse: Sprint Påmelding via Spond.

Vestlandets vakreste sprinttriatlon!

Et skikkelig "Feel-good" arrangement ved Ulvenvatnet like syd for Bergen. Vanntemperatur er som regel ca 18 grader, og været er som regel pent! Lett kupert sykkelløype, og ganske flat løpedel. Fin sesongavslutning for mange triatleter. Et supert arrangement for barn og ungdom (og voksne) som vil prøve triatlon for første gang. Selveste Kristian Blummenfelt debuterte her på Os Triathlon. Barnefamilier bruker hele dagen på stevnet med gøye aktiviteter og picknik. Premier til alle barn :-)

EM Langdistanse Almere - Nederland 10. september 2022

Bli med til NEDERLAND og delta i EM  langdistanse 10. september 2022 Program og informasjon finner du her Vi håper på et flott norsk team som sammen skaper en flott atmosfære og heier på hverandre :)