Policy og handlingsplan antidoping

Norges Triatlonforbund har nulltoleranse for doping. Vårt arbeid mot doping er forankret i grunnverdiene fellesskap, mestring og begeistring. Vår visjon er «ekte utfordringer, ekte mestring». Vi jukser oss ikke til suksess. Tiltak må til for at antidopingarbeidet skal gå fra holdning til handling. Våre mål og tiltak er samlet i handlingsplanen. Handlingsplanen, og informasjon om antidoping til utøvere, klubber og arrangører har vi samlet på våre temasider.

Regionsmaling i Trondheim for ungdom

Lørdag 15. juni arrangerer Trondheim Triatlonklubb treningssamling for ungdom i alderen 12-21 år (født 2003-2012) i Region Nord (Midt- og Nord-Norge). Treningssamlingen foregår i Trondheim, nærmere bestemt i Pirbadet fra morgenen av og deretter ved Kyvannet på Byåsen. Treningssamlingen er åpen for alle ungdommer, uavhengig av om man driver med triatlon eller ikke.  Her ønsker vi å få med alle, men kanskje spesielt svømmere, syklister, løper og skigåere som liker å holde på med flere idretter. En perfekt mulighet for deg som driver med triatlon eller er nysgjerrig på hva sporten er.

Nordisk klassifisering av parautøvere (ubekreftet, hold av dato)

Norges Triatlonforbund planlegger klassifisering av parautøvere i tilknytning til Challenge Sandefjord. En forutsetning for gjennomføring er stor nok interesse. Er du interessert kontakt Nikolai Aamaas på Nikolai.aamaas@triathlon.no

Regionsmaling i Trondheim for ungdom

Trener 2 - Del 2

Trener 2 Del 2 (fysisk) gjennomføres helgen 20.-22. september i Oslo. Meld deg på og få videreutviklet dine kunnskaper som triatlontrener. Kurset er målrettet mot viderekommende i alle aldersgrupper, men med hovedfokus på juniorer. Kursdeltakere som deltok på del 1 i januar melder seg på direkte til kursleder. Andre som har gjennomført Trener 2 del 1 tidligere, kan ta kontakt med Nikolai Aamaas på Nikolai.aamaas@triathlon.no.

• Surpas - the future of triathlon
  • Apollo Sports