• Dato
  • Påmelding
Legg til i kalender

Regionsmaling i Trondheim for ungdom

Lørdag 15. juni arrangerer Trondheim Triatlonklubb treningssamling for ungdom i alderen 12-21 år (født 2003-2012) i Region Nord (Midt- og Nord-Norge). Treningssamlingen foregår i Trondheim, nærmere bestemt i Pirbadet fra morgenen av og deretter ved Kyvannet på Byåsen. Treningssamlingen er åpen for alle ungdommer, uavhengig av om man driver med triatlon eller ikke.  Her ønsker vi å få med alle, men kanskje spesielt svømmere, syklister, løper og skigåere som liker å holde på med flere idretter. En perfekt mulighet for deg som driver med triatlon eller er nysgjerrig på hva sporten er.

Trener 2 - Del 2

Trener 2 Del 2 (fysisk) gjennomføres helgen 20.-22. september i Oslo. Meld deg på og få videreutviklet dine kunnskaper som triatlontrener. Kurset er målrettet mot viderekommende i alle aldersgrupper, men med hovedfokus på juniorer. Kursdeltakere som deltok på del 1 i januar melder seg på direkte til kursleder. Andre som har gjennomført Trener 2 del 1 tidligere, kan ta kontakt med Nikolai Aamaas på Nikolai.aamaas@triathlon.no.

• Surpas - the future of triathlon
  • Apollo Sports