Norges Triatlonforbund inngår samarbeid med reisearrangøren Apollo

Samarbeidet innebærer blant annet årlige treningsreiser for agegroupere i regi av Norges Triatlonforbund. Det norske triatlonlandslaget vil også legge sine treningsleirer til Apollos sportsresorts.

Hvorfor Apollo?

Flere av Apollos sportsresorts er spesifikt anpasset triatlontrening, og i første omgang vil landslagsleirene og treningsreisene arrangeres på Playitas Resort på Fuerteventura og Levante – powered by Playitas på Rhodos. Her venter ikke bare en optimal infrastruktur for triatlon, men også gode forutsetninger for sykling, løping, styrketrening og svømming i olympisk basseng.

Treningsleir nå åpen for bestilling

Den første treningsleiren i regi av Triatlonforbundet arrangeres allerede i januar på Apollo Sports-flaggskipet Playitas Resort på Fuerteventura, og passer for triatleter og mosjonister som har erfaring med triatlon fra før. Uken vil by på et allsidig program bestående av både svømming, langturer på sykkel og løping, i tillegg til teknikktrening og teori.

Reisen fokuserer på basis og grunntrening før sesongen 2024, og er dermed perfekt for alle agegroup triatleter. Høydepunktet for de aller fleste er likevel at det samles en flott og dedikert triatlongjeng.

Dersom du er usikker på om treningssamlingen passer for deg, så ta kontakt med triatlonforbundet!

Treningsleir - praktisk informasjon

Dato: 19. – 26. januar 2024

Hotell: Playitas Resort

Avreise fra: Oslo