Bryne Tri 2023

BryneTri arrangeres på Bryne I Rogaland. Svømming og skiftesoner ved Eivindsholstjødna rett utenfor sentrum, og løpedelen samt målområde på torget i Bryne sentrum.

Sørlandets vakreste utfordring

Hove Tri ønsker å bidra til pur idrettsglede og folkehelse, enten du er 8, 18 eller 80 år. Svømmingen foregår i idylliske Hovekilen mellom holmer og skjær, i saltvann. Arena med skiftesone og målområde ligger like ved. Syklingen er småkupert og foregår på asfalt. Løpingen er på stier med hovedsakelig skogbunn i en rundløype på 2,5 km. Overnatting er mulig i eller like ved arenaen.

Velkommen til idylliske Kalvøya

Bærumsvømmerne ønsker velkommen til Akvatlon. Her er det plass til alle. Les mer detaljert om traseer og distanser Vi har den glede å invitere dere til vårt aller første arrangement i regi av Bærumsvømmerne Triatlon; Akvatlon på Kalvøya, Velkommen til folkefest!

Triatlon i vakre Sanden i Naustdal

Sunnfjord Triatlon går av stabelen i Naustdal i Sunnfjord. Svømmeetappen går føre seg i Førdefjorden med start og overgang til skiftesone på vakre Sanden i Naustdal. Sykkelettappen strekkjer seg langs lakseelva Nausta opp gjennom Naustedalen. For vestlendingar er sykkeletappen flat, om du er frå Austlandet vil den nok kunne opplevast som kupert. Løpeetappen er ein runde i Naustdal "Sentrum" som blir sprunge 3 gonger. Løypa er flat. Målgang på Sanden i Naustdal.

Heia Open er et lavterskel stevne som skal inkludere alle

En glimrende anledning for de litt mer erfarne å komme i gang med konkurransene for sesongen.

Konkurrer i spektakulære omgivelser under Trollveggen Triatlon

Lørdag 8. juli 2023 kan du svømme i idylliske Åndalsnes, sykle opp Trollstigen og bestige fjell i Reinheimen nasjonalpark og Trollstigen landskapsvernområde.

Norges mest sjarmerende triatlon?

Finnskogen Triatlon blir arrangert av Lunderseter IL, 22. juli 2023, midt i "sentrale" Finnskogen. Triatlonet er et lite og personlig triatlon som passer alle nivåer. Finnskogen Triatlon arrangeres for å skape litt liv i bygda og vi har begrenset deltagerplasser. Da er vi sikre på at alle får den servicen og opplevelsen de fortjener.

Zalaris Norseman Xtreme Triathlon

Siden starten i 2003 har Norseman Xtreme Triathlon bygget sin egen nisje i triatlonsporten. Norseman har helt siden starten beholdt sin enkle form. Fokus på utøvere, natur og lokalsamfunn har gjordt Norseman til en konkurranse som tiltrekker seg deltagere fra hele verden.

Delta på Hof toppers og du får en fantastisk tur

En av tidligere års deltagere har beskrevet Hof Toppers Duatlon 8 topper på følgende måte: "Hof toppers er den perfekte utfordringen for deg som liker å sykle, liker å løpe, liker å teste kroppen. Med tøffe bakker både opp og ned står utfordringene i kø. Klarer jeg å holde krampa borte? Kommer jeg til å orke den neste toppen? Dette er bare to av spørsmålene som melder seg underveis. Svaret er som oftest nei på det første, og ja på det andre. Konkurransen byr på vakker natur og flott utsikt fra toppene, men vi må ærlig innrømme at vi ikke får med oss all verden av dette på slutten når melkesyra bobler i lårene. Gjennomfør du Hof toppers, og du er garantert et minne for livet."

Oslo Triatlon

Oslo Triatlon er som Norges eldste og største triatlonstevne blitt en bauta innen triatlonsporten. Velkommen til oss!

Lofoten + triatlon = naturopplevelse og stemning

Lofoten Triatlon er en naturopplevelse du ikke vil finne maken til i noe annet triatlon. Løpet arrangeres hvert år i uke 33 og har distanser fra Olympisk til Extreme i tillegg til barnetriatlon. Det er fokus på god stemning og trygge rammer for utøverne i storslått natur. Velkommen til triatlonfest i Lofoten.  Les mer på www.thearctictriple.com

Opplev Telemarkskanalen og bli med på Lunde Triatlon

Lunde Triathlon 2023 et svært tilskuervennlig løp i flotte omgivelser ved kanalen, der alle vekslinger og målgang foregår i Lunde slusepark.

• AKJ