Triatlon for ungdom

Om du er ung, og gleder deg over allsidigheten ved triatlon, fellesskapet i våre ungdomsmiljøer og/eller du har andre grunner for å være her, så kan du finne mye informasjon om triatlon for ungdom på disse sidene. Det er nå mange konkurranser for ungdom over hele landet, det er et økende antall klubber som har treningstilbud for ungdom. I tillegg er det gode muligheter for unge å ta utdanning for å jobbe med idretten.

Bryne Tri 2023

BryneTri arrangeres på Bryne I Rogaland. Svømming og skiftesoner ved Eivindsholstjødna rett utenfor sentrum, og løpedelen samt målområde på torget i Bryne sentrum.

Sørlandets vakreste utfordring

Hove Tri ønsker å bidra til pur idrettsglede og folkehelse, enten du er 8, 18 eller 80 år. Svømmingen foregår i idylliske Hovekilen mellom holmer og skjær, i saltvann. Arena med skiftesone og målområde ligger like ved. Syklingen er småkupert og foregår på asfalt. Løpingen er på stier med hovedsakelig skogbunn i en rundløype på 2,5 km. Overnatting er mulig i eller like ved arenaen.

Oslo Triatlon

Oslo Triatlon er som Norges eldste og største triatlonstevne blitt en bauta innen triatlonsporten. Velkommen til oss!

Ungdomssamlinger og ungdomsarrangementer

• AKJ