Triatlon for ungdom

Om du er ung, og gleder deg over allsidigheten ved triatlon, fellesskapet i våre ungdomsmiljøer og/eller du har andre grunner for å være her, så kan du finne mye informasjon om triatlon for ungdom på disse sidene. Det er nå mange konkurranser for ungdom over hele landet, det er et økende antall klubber som har treningstilbud for ungdom. I tillegg er det gode muligheter for unge å ta utdanning for å jobbe med idretten.

NASJONAL SOMMERSAMLING FOR UNGDOM 1.-6. AUGUST 2021

Endelig kan vi samles igjen! Trondheim triatlonklubb og Norges triatlonforbund har gleden av å invitere til sommersamling på Orkanger første uka i august. Vi ønsker unge ivrige triatleter i alderen 12-21 år velkommen til en uke fylt med svømming, sykling og løping! Her blir det fokus på både trening av høy kvalitet, samt masse sosialt utenom selve treningen. Vi skal skape en arena for fellesskap, mestring og begeistring, og gleder oss til å samle en stor gjeng ungdommer under årets triatlonhappening for unge triatleter!

Trondheim Triatlonklubb arrangerer TrønderTri og Norgescup

TrønderTri vil foregå på Orkanger ca 40 km syd for Trondheim. TrønderTri gjennomføres, med følgende distansene: •Supersprint for ungdom, 13-16, (draft legal) • Norgescup Sprint for junior, voksen og elite, fra 17 år (draft legal) •Normaldistanse/olympisk distanse for Age Groupe (fra 20 år) og mosjonsklasse (no-draft) Konkurransene gjennomføres i uteområdet tilknyttet Orklandbadet. Løypa og skiftesone vil være vil være publikumsnær og naturlig avgrenset fra trafikk, sykkelløype på stengt vei. Det er gode muligheter for overnatting på Orkanger, det er gratis parkering og dirkete bussforbindelser fra Trondheim og Værnes flyplass.

Oslo Triatlon

Oslo Triatlon er som Norges eldste og største triatlonstevne blitt en bauta innen triatlonsporten. Velkommen til oss!

Feelgood Triatlon i Soon

Det er et bredde arrangement der du er velkommen med det utstyret du har. Soon Tryathlon er et kompakt arrangement som har fokus på å gi alle deltakere og publikum den gode opplevelsen. Son sentrum med sine trange gater, torg og yrende liv fra båtfolket gir en perfekt ramme for ditt sprint triathlon. Eller Tryathlon som vi kaller det og med målgang med stor ståhei i Glenneparken. Dette blir en en utmerket mulighet til å teste ut triathlon for første gang. Her er alle nivå like bra!

Lillomarka Arena Triatlon

Velkommen til en fartsfylt dag i nye Lillomarka Arena. Vi tar rulleskiløypa i bruk og kan tilby helt stengt løype med masse teknisk sykling. Svømming i flotte badevann og løping i varierte løyper i Grorudalens mest brukte fritidsområde. Alt kompakt og veldig publikumsvennlig. Påmelding åpner snart

Vestlandets vakreste sprinttriatlon!

Et skikkelig "Feel-good" arrangement ved Ulvenvatnet like syd for Bergen. Vanntemperatur er som regel ca 18 grader, og været er som regel pent! Lett kupert sykkelløype, og ganske flat løpedel. Fin sesongavslutning for mange triatleter. Et supert arrangement for barn og ungdom (og voksne) som vil prøve triatlon for første gang. Selveste Kristian Blummenfelt debuterte her på Os Triathlon. Barnefamilier bruker hele dagen på stevnet med gøye aktiviteter og picknik. Premier til alle barn :-)