Triatlon for ungdom

Om du er ung, og gleder deg over allsidigheten ved triatlon, fellesskapet i våre ungdomsmiljøer og/eller du har andre grunner for å være her, så kan du finne mye informasjon om triatlon for ungdom på disse sidene. Det er nå mange konkurranser for ungdom over hele landet, det er et økende antall klubber som har treningstilbud for ungdom. I tillegg er det gode muligheter for unge å ta utdanning for å jobbe med idretten.

Dommer 2 seminar

Dommer 2 = Tredje trinn i dommerstien til NTF. Skal kunne bidra som TD/HD under arrangementer i regi av NTF eller andre arrangører. Skal også kunne bidra med utvikling av andre funksjonærer og dommere (nivå 1) i regi av NTF.

Funksjonærkurs

Funksjonær. Første trinnet i dommerstigen til NTF. Skal kunne veilede og tilrettelegge for en rettferdig konkurranse.

Dommer 1 kurs

Dommer 1 Andre trinn i dommerstigen til NTF. Skal kunne dømme i arrangementer som er blitt tildelt av NTF eller av arrangører for å få rettferdige konkurranser. De kan også bli tildelt oppgaver som ass TD/HD etter vurdering av NTF.

Arrangørseminar

Vi forbereder oss til sesongen 2022. Her vil det bli faglig input, diskusjoner og utveksling av erfaringer

Funksjonærkurs

Dommer 1 kurs

Dommerseminar sesongen 2022

Vi planlegger sesongen 2022 sammen. Her vil vi gå igjennom terminlisten og forberede oss på dommeroppgavene og friske opp konkurransereglementet.

Arrangør og dommerseminar 2022

Arrangører og dommere tilbringer en dag sammen for å lage gode og rettferdige konkurranser i sesongen 2022. Her blir det faglig input, refleksjoner og fokus på samarbeid mellom arrangører og dommere

Bryne Tri 2022

BryneTri arrangeres på Bryne I Rogaland. Svømming og skiftesoner ved Eivindsholstjødna rett utenfor sentrum, og løpedelen samt målområde på torget i Bryne sentrum.

Ungdomssamlinger og ungdomsarrangementer