Med helårslisens fra NTF har du en skreddersydd ulykkesforsikring. Forsikringen gjelder idrettsskade under konkurranse, samt organisert trening som er relevant for idretten, i regi av NTF, klubb eller krets. Forsikringen omfatter også individuell triatlontrening, i treningsantrekk, i inn- og utland.

Soon Tryathlon

Soon Tryathlon er et lavterskel arrangement der du er velkommen med det utstyret du har. Soon Tryathlon er et kompakt arrangement som har fokus på å gi alle deltakere og publikum den gode opplevelsen.

Soon Tryathlon

Spektakulær terrengtriatlon

Spektakulær terrengtriatlon i og ved Altaelva. Svømme 1500m medstrøms ned elva. Sykle 22km langs med elva. Løpe 11km på sti langs elva. Velkommen!

Vannvittig dag på Kuskerudnebben

Arrangementet er ment som introduksjon til triatlon. Det blir svømming i Glomma, en teknisk offroad sykkelrunde med mye start/stopp, og en fin løperunde med to kraftige stigninger. Vi ønsker også mer erfarne utøvere velkommen, slik at debutanter kan lære mer.

G Max Åsane

Norges raskeste sprint triathlon med draft legal. Publikumsvennlig arena og skiftesone.

Trondheim Triatlon

Trondheim Triatlon 2019 blir de klassiske distansene med 2400m svøm fra Munkholmen til Ilsvika, 50 km sykkel rundt Byneset og 12 km løp rundt Kristiansten festning Vi gjentar også suksessen med stafett, og håper på enda flere deltagere i denne klassen!

Årets høydepunkt? Bli med til VM i triatlon i Lausanne.

Vi håper på en stor norsk delegasjon i Lausanne som sammen får noen hyggelige og opplevelsesrike dager. Norges landslag stiller med utøvere i juniorklassen , U23 og i elite. De håper på mange nordmenn som er med og heier på dem under konkurransene. De skal i alle fall heie på dere :-) Team Age Group Norway og Team Norway ( landslagene) bor på samme hotell i Lausanne.

Lunde Triatlon

Et svært tilskuervennlig løp i flotte omgivelser ved kanalen, der alle vekslinger og målgang foregår i Lunde slusepark. Sekretariat og premieutdeling i Lunde sluseamfi. Arr. IL Skade, Lunde Vandrerhjem og Telemark Kanalcamping

BryneTri lang vil ha en sosial profil med grilling, musikk, god stemning

BryneTri lang arrangeres for første gang i 2019 som en markering av at arrangementet BryneTri har 5 års jubileum i 2019. Dette er et kompakt arrangement med max 125 deltakere. BryneTri lang vil ha en sosial profil med grilling, musikk, god stemning. For familie med unger er det flere badestrender rundt Melsvannet. Flott turterreng for de som vil bevege seg mens den bedre halvdelen er ute og sykler. Pga den kompakte profilen vil heiagjenger se sin utøver passere tilsammen 11 ganger på sykkel og løp

Velkommen til Klubbmesterskap

Felles-start fra stranda, ca 300 m svømming i havet lengs med stranda. Sykkeletappe på asfalt 20 km (10 km t.o.r). Løpning i terreng 6 km, untatt de sista 600m som går på asfalt. Alle skiftesoner vid Straumsbukta skole.

Velkommen til Os triatlon

Velkommen til Os triatlon 1 september 2019! For tolvte år på rad arrangeres Os triathlon, Vestlandets vakreste triathlon. Et sprintdistanse triathlonstevne som passer for de aller fleste, både aktive triathleter og de som er med for første gang.

Monsterløpet 2019

Monsterløpet er ein konkurranse som er vakse fram av lokalt engasjement frå unge samningar. Formålet med løpet er å fremje idrettsglede, konkurranselyst og ikkje minst å rette fokus mot ei gruppe born som ikkje har same høve til fri aktivitet som det me har. Det siste mellom anna gjennom at alt overskot frå arrangementet går til organisasjonen Thembalethu Care Organization. Til sist ønskjer me gjennom Monsterløpet å spreie engasjement i lokalsamfunnet på Tysse, og å promotere denne vakre og historiske delen av bygda vår.

Mestring, fellesskap og begeistring

Oslo Trifestival arrangeres for første gang 15. september 2019. Arrangementet vil foregå på Sørenga, hvor deltakerne kan svømme, sykle og løpe i trygge omgivelser. Årets arrangement er forbeholdt barn og unge, i alderen 4 - 16 år, som er glade i å trene variert og allsidig. Distansene er tilpasset barnas alder. I år vil festivalen kun foregå over én dag, men det er planlagt en utvidelse allerede i 2020. Arrangør er Norges Triatlonforbund i samarbeid med en rekke lokale triatlonklubber og idrettslag.

Norgescup finalene i Risør

Velkommen til Risør TRI 2019 med sprint- og supersprint distanser med finalene i NorgesCup 2019 midt i vakre Risør siste helgen i september. Risør TRI er en unik by-triatlon som arrangeres midt i Risør historiske sentrum, som skaper en intim ramme rundt hele arrangementet.

Trener 1 - Triatlon Del 1 - Bergen

Trener 1 er det første nivået i Trenerløypa. Her er det fokus på innlæring og deltakelse. Målgruppen på Trener 1 er nybegynnere i alle aldre og mange særforbund prioriterer her hvordan man kan være en effektiv trener for barn. Trener 1 skal være tilgjengelig for alle som ønsker å starte på en trenerutdannelse, og her legges plattformen for trenerens basiskunnskaper og utøvernes basisferdigheter. Hovedmålene i Trener 1 er å gjøre treneren i stand til å: Ivareta utøvernes behov i et sosialt, spennende og trygt miljø Utvikle utøvernes fysiske, psykiske og sosiale egenskaper Gi en innlæring av grunnleggende tekniske ferdigheter Varigheten på kurset er 45 timer undervisning, fordelt på to helger og 45 timer praksis. E-læring kan inngå i dette opplegget. Praksis må gjennomføres underveis eller etter endt undervisning. For å kunne gå videre til Trener 2 må både undervisning og praksis være gjennomført og bestått. Målgruppen for deltakere til Trener 1 er personer som ønsker å bli trenere for nybegynnere, uavhengig av om disse er barn, ungdommer eller voksne. Potensielle deltakere kan være aktivitetsledere, nåværende eller tidligere utøvere, ungdommer, voksne eller foreldre med kjennskap til idrett.

Desembersamling

Dette er en samling på to til tre dager for unge triatleter i alderen 12 til 22 år. Denne samlingen er for alle triatleter fra hele landet, og uavhengig av ambisjons- og ferdighetsnivå. På noe av samlingen deles utøverne inn i grupper (12-14 år, 15-17 år, 18-22 år).