Mer om treningsleir

Treningssamling - opplegg

Norges Triatlonforbund inviterer jevnlig til nye treningssamlinger. Treningssamlingene for voksne er beregnet på alle triatleter som ønsker å bli raskere og trene i fellesskap med andre utøvere. Samlingen ledes alltid av våre fremragende  …

VM Lausanne

Årets høydepunkt? Bli med til VM i triatlon i Lausanne.

Vi håper på en stor norsk delegasjon i Lausanne som sammen får noen hyggelige og opplevelsesrike dager. Norges landslag stiller med utøvere i juniorklassen , U23 og i elite. De håper på mange nordmenn som er med og heier på dem under konkurransene. De skal i alle fall heie på dere :-) Team Age Group Norway og Team Norway ( landslagene) bor på samme hotell i Lausanne.

VM multisport

VM i Multisport

Multisport festivaler har blitt populært. Her kan du delta i alle grenene innen triatlon og representere Norge i flere øvelser. Bli med til PONTEVEDRA og delta i MULTISPORT VM 27. april - 5. mai 2019. Program og informasjon finner du her Vi håper på et flott norsk team som sammen skaper en flott atmosfære og heier på hverandre :)

EM multipsport i Targu Mures (Romania)

Multisport festivaler har blitt populært. Her kan du delta i alle grenene innen triatlon og representere Norge i flere øvelser. Bli med til ROMANIA og delta i MULTISPORT EM 28. juni - 7. juli 2019. Vi håper på et flott norsk team som sammen skaper en flott atmosfære og heier på hverandre :)

Europamesterskapet i normaldistanse 2019 i Weert - Nederland

EM i Weert

Bli med til EM normaldistanse i Weert - Nederland. Vi håper på en stor norsk delegasjon i Weert som sammen får noen hyggelige og opplevelsesrike dager. Norges landslag stiller med utøvere. De håper på mange nordmenn som er med og heier på dem under konkurransene. De skal i alle fall heie på dere :-) Team Age Group Norway og Team Norway ( landslagene) bor på samme hotell i Weert.